Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:44:40 GMT

زمان ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در قزوین مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۹۲۴۳

زمان ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در قزوین مشخص شد

قزوین-ایرنا-رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: ثبت‌ نام از متقاضیان شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از 20 اسفند آغاز می شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام موسی صفی خانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: متقاضیان می‌توانند به سامانه ثبت نام اعتکاف قزوین به نشانی etekaf-qazvin.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir مراجعه کرده و با تکمیل فرم مربوطه و پرداخت هزینه به صورت اینترنتی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
مسئول ستاد اعتکاف قزوین اظهار کرد: هشت مسجد در قزوین به منظور برگزاری مراسم اعتکاف در نظر گرفته شده که مسجدالنبی 'ص'، ویژه برادران معتکف اختصاص یافته و مساجد امام خمینی(ره)، جامع، غدیر، موسی ابن جعفر(ع)، محمد رسول‌الله(ص) سنجیده و مسلم‌ابن عقیل ویژه خواهران معتکف پیش بینی شده است.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین همچنین گفت: به جهت همزمانی با ایام عید نوروز میزان استقبال از آیین اعتکاف قابل پیش‌بینی نیست و البته ستاد اعتکاف در هر صورت، آمادگی لازم برای میزبانی از معتکفین را دارد.
مسئول ستاد اعتکاف قزوین خاطرنشان کرد: در برخی مناطق روستایی و توابع شهرستان قزوین مانند روستاهای آقابابا، محمودآباد علم خانی، نظام آباد نیز شاهد برگزاری این مراسم معنوی خواهیم بود.
مراسم معنوی اعتکاف 13 تا 15 رجب المرجب ( 11تا 13 فروردین ماه سال 97) در مساجد منتخب استان قزوین برگزار می شود.
6104*3013

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد