Web Analytics Made Easy - Statcounter

پهلوانیان مدیرکل صدا وسیمای یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: با ارزیابی های صورت گرفته از فعالیت بخش های مختلف صدا و سیمای مراکز استان ها در تهران در حوزه های تولید صدا، سیما و خبر و در حوزه های فنی و پشتیبانی برمبنای شبکه محوری و تمرکز بر رشد کمی و کیفی تولیدات رسانه ای در جذب و تاثیرگذاری برمخاطب، مرکز یزد توانست بین تمامی مراکز کشور در زمره برترین ها قرار گرفته و موفق به کسب مقام سوم در این زمینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پهلوانیان افزود:کسب این رتبه از این نظر اهمیت دارد که امکانات مرکز یزد در مقایسه با مراکز برخی استان ها ازنظر تعداد نیروی انسانی و امکانات فنی قابل قیاس نیست و کسب این رتبه با شایستگی، تلاش و همت همکاران بنده به دست آمده است.

وی گفت: کسب این رتبه از این نظر اهمیت دارد که امکانات مرکز یزد در مقایسه با مراکز برخی استان ها ازنظر تعداد نیروی انسانی و امکانات فنی قابل قیاس نیست و کسب این رتبه با شایستگی، تلاش و همت همکاران بنده به دست آمده است.

پهلوانیان خاطر نشان کرد: البته ارزیابی های ماهانه و فصلی مرکز یزد هم در بخش های تولید، فنی و فضای مجازی که از سوی سازمان صورت می گیرد نشان از رشد افزایش مخاطبین و تاثیرگذاری برنامه های مرکز صدا و سیمای یزد بر مخاطبان دارد.

وی افق آینده این مرکز را بسیار روشن و امیدوار کننده دانست و گفت: همانطور که از ابتدا نیز تمام تلاش همکاران بنده بر ارتقا و پیشرفت مرکز بوده سعی خواهیم کرد این روند روبه رشد را ادامه داده ودر مسیر پیشرفت رشد پایدار داشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای یزد خاطر نشان کرد: از مهمترین برنامه های ما در زمینه برنامه های تولیدی؛ تولیدات فاخر نمایشی است که برای سال آینده تولید یک مجموعه فاخرطنز را درمرکز یزد کلید خواهیم زد.

پهلوانیان تصریح کرد: در سال گذشته دو تله فیلم در یزد ساخته شد که یکی از آن ها در شبکه های ملی به نمایش درآمد و تله فیلم دوم نیز به زودی در شبکه های ملی به نمایش درخواهد آمد.

رئیس بزرگترین رسانه استان با اشاره به این مطلب که صدا وسیما رابط بین مردم و حاکمیت است اظهار داشت: انعکاس مطالبات مردم به مسئولان و همچنین بازتاب خدمات مسئولان به مردم از مهمترین وظیفه رسانه ها به ویژه صدا وسیما است و بر همین اساس تمام تلاش خود را در این راستا به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/ ی

فعالیت بخش های مختلف صدا و سیمای یزد در کشور خوش درخشید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران

حجت الاسلام موسوی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با بیان اینکه ۲۲ مرکز مهر خانواده در استان درحال فعالیت هستند، گفت:مرکز مهر خانواده دراستان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

او افزود: ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز در سال گذشته وارد شد وتعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته ۲ هزارو ۳۴۳ مورد بوده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه در استان اشاره کرد و گفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است و بی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهاد‌های مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزارو ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است و تعداد ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت و از این تعداد ۲ هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده است که شامل ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند