Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@05:20:39 GMT

بیش از سه هزار مدرسه متقاضی مدیر هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۹۷۵۰

بیش از سه هزار مدرسه متقاضی مدیر هستند

تهران- ایرنا- مسئول کمیته فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس گفت: با راه اندازی سامانه انتخاب و انتصاب مدیران از یک هفته گذشته تاکنون مناطق آموزش و پرورش اسامی سه هزار و 63 مدرسه که به مدیر نیاز دارند را اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش ایرنا، عظیم محبی روز شنبه در مراسم رونمایی از سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس اظهار داشت: مدارس متقاضی مدیر شامل یک هزار و 541 مدرسه ابتدایی، 755 مدرسه متوسطه اول و 735 مدرسه متوسطه دوم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این سامانه به صورت رسمی کار خود را برای ثبت درخواست فرهنگیانی که تمایل دارند در پست مدیر مدرسه فعالیت کنند، از امروز آغاز کرده است، تصریح کرد: آزمون انتخاب مدیران مدارس در خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: تاکنون حدود 300 فرهنگی در خصوص این سامانه نظرات خود را اعلام کرده اند و مراحل انتخاب در این سامانه شامل ورود مشخصات مدارس مورد نیاز مدیر، ثبت‌نام فرهنگیان، بررسی سوابق پرسنلی و عملکردی، مصاحبه و برگزاری آزمون است.
مدیرکل آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برگزاری آزمون در اختیار مناطق آموزش و پرورش است اما پیشنهاد برگزاری همزمان آزمون در یک روز مشخص را در سراسر کشور داده‌ایم.
سامانه انتخاب و انتصاب مدیران به نشانی entekhab.medu.ir امروز، 12 اسفندماه با حضور وزیر آموزش و پرورش در اردوگاه شهید باهنر رونمایی شد.
فراهنگ **1883 **1055

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با مدیرکل، معاونین و رؤسای مناطق آموزش‌وپرورش استان، گفت: آموزش و پرورش، سرمایه است و توجه به آن یک سرمایه‌گذاری برای کشور است.

وی افزود: در سال جدید تلاش می‌کنیم اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم به استان و اعتبارات تملک دارایی برای آموزش و پرورش اختصاص یابد.

استاندار همدان گفت: با همراهی نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی سعی می‌کنیم به مشکلات و نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس و فرهنگیان بیشتر از پیش رسیدگی کنیم.

کد خبر 6063132

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • اسکان هشت هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی در سبزوار