Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اولین دوره مسابقات راپل استانی با حضور یگان های امدادی از شهرستان‌های لاهیجان و رشت به میزبانی باشگاه باران لاهیجان در سالن مهر این شهرستان برگزار شد.

در این رقابت ها دو تیم از آتش نشانی استان، یک تیم از هلال احمر لاهیجان، دو تیم از باشگاه کوهنوردی باران و دو تیم از آتش نشانی لاهیجان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات حسین مقصودی و علی رضازاده از تیم الف آتش نشانی رشت مقام اول، محمدرضا اندرز و مرتضی نیکخواه از تیم ب آتش نشانی رشت مقام دوم و صالح صفرپور و مرتضی طایفه از تیم الف باشگاه باران لاهیجان مقام سوم را کسب کردند.

در رده امیتاز دهی تیمی نیز تیم آتش نشانی رشت مقام اول، تیم باشگاه کوهنوردی باران لاهیجان مقام دوم، تیم هلال احمر لاهیجان مقام سوم و تیم آتش نشانی لاهیجان مقام چهارم را کسب کردند.

در پایان طی مراسمی که با حضور رئیس و تایب رئیس شورای شهر لاهیجان، ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان، دبیر هیات کوهنوردی استان و جمعی از مسئولین آتش نشانی استان گیلان و لاهیجان برگزار شد لوح و جوایز نفرات برتر این مسابقات اهدا شد.

خبرگزاری خبرآنلاین، حامی رسانه ای این مسابقات بود.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

لازم به ذکر است که جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. همچنین تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

کد خبر 6086279

دیگر خبرها

  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • اختتامیه هشتمین دوره جایزه محیط زیست همزمان با روز زمین پاک برگزار شد