Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی گفت: هیئت کونگ‌فوی خراسان‌رضوی از شرایط مالی مطلوبی برخوردار نبوده و اسپانسرهای موجود در هیئت برای هزینه‌های بالای برنامه‌ها کافی نیست. ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، قربان اعظمی؛ رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی،‌ مسئول سبک کونگ فو توآ خراسان رضوی و عضو شورای فنی کونگ فو توآی کشور با حضور در تحریریه تسنیم در مورد اقدامات و مشکلات هیئت ژیمناستیک، توضیحاتی را ارائه کرد که مشروح آن را در متن زیر می‌خوانید:

تسنیم: هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی از ابتدای سال تاکنون به چه میزان فعالیت داشته است؟

اعظمی: هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی اقدامات بسیاری اعم از برگزاری کلاس‌های داوری و مربی‌گری، تشکیل استاژ آزمون، اعزام ورزشکاران به مسابات مختلف در سطوح گوناگون، میزبانی مسابقات کشوری و نظایر آنها را در دو بخش بانوان و آقایان از ابتدای سال تاکنون انجام داده است، پیش از این هیئت در سطح کشور مقامی نداشته و فعالیت‌های هیئت، استان را به مقام سوم کشوری رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاس‌های درجه یک و درجه سه داوری در سه سیستم آزاد، نیمه آزاد و فرم برگزار شد، برگزاری هنرهای نمایشی، برپایی کارگاه‌های آموزشی، اعزام ورزشکاران مطرح استان در دو بخش بانوان و آقایان، اعزام به مسابقات برون‌مرزی ارمنستان، کسب مقام نخست در سیستم نیمه آزاد در این مسابقات و اخذ جام صلح و دوستی توسط ورزشکاران استان از اقدامات اخیر هیئت کونگ‌فوی خراسان‌رضوی بوده است، در حال حاضر این جام صلح و دوستی در دفتر هیئت قرار دارد.

تسنیم: آیا هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی از ابتدای سال تاکنون میزبانی بر عهده گرفته است؟

اعظمی: هیئت کونگ‌فوی خراسان رضوی میزبان دومین دوره مسابقات آسیایی توآ از 15 تا 20 آذرماه بوده که 24 کشور صرفاً برای اجلاس حضور داشتند و از 17 کشور ورزشکار در دو بخش بانوان و آقایان شرکت کرده و با یکدیگر به رقابت پرداختند، این مسابقات هیجان انگیز بوده و هیچ حاشیه‌ای وجود نداشت، تیم ایران در این مسابقات قهرمان شد و سال 97 این مسابقات در ازبکستان برگزار می‌شود، همچنین هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی از ابتدای سال سه دوره میزبانی مسابقات تیم ملی در دو بخش بانوان و آقایان بود.

تسنیم: هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی چه برنامه‌هایی را در تقویم خود دارد؟

اعظمی: در حال حاضر هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی درصدد برگزاری آزمون فنی بر آمده است، برای برپایی کلاس داوری درجه دو و کلاس‌های مربی‌گری درجه سه برنامه ریزی شده است، تعداد شرکت‌کنندگان این مسابقات باید به 25 نفر برسد، تاریخ برگزاری این کلاس‌ها به زمان تکمیل ظرفیت آن بستگی دارد، در صورت رسیدن این تعداد به 25 نفر در چند روز آینده، این کلاس‌ها پیش از سال 97 تشکیل می‌شود.

تسنیم: هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی چه اقداماتی را در حوزه شهرستان‌ها انجام داده است؟

اعظمی: هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی بر روی مرکز استان تأکید دارد و مشهد قطب کونگ‌فوی استان است اما به این معنی نیست که هیچ اقدامی در شهرستان‌ها انجام نمی‌شود، به عنوان مثال طرقبه به هیئت برای برگزاری مسابقات کمک رسانده است، در حال حاضر این هیئت کلاس‌های اردوی تیم ملی برگزار کرده و در این مورد از هیئت حمایت شده است.

شهرستان‌هایی مانند قوچان، تایباد، تربت جام، کاشمر و نظایر آنها جزو شهرستان‌های فعال بوده و فعالیت مطلوبی از آنها مشاهده می‌شود، البته سایر شهرستان‌ها فعالیت‌هالی بسزایی دارند و وجود آنها نیز در پیشرفت استان تأثیر داشته اما این چند شهرستان‌ جزو بهترین آنها هستند.

تسنیم: هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی چه اقداماتی را در موضوع استعدادیابی انجام داده است؟

اعظمی:هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی برای برگزاری هر مسابقاتی قطعاً ورزشکاران زبده را معرفی می‌کند، این هیئت از اعضای شورای فنی درخواست کرده که در مسابقات مختلف ورزشکارانی که ضربات بسیار زیبا دارند اما در آن مسابقه به دلایلی برنده نمی‌شوند را به هیئت معرفی کنند، هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی نیز اشتباهات آن را تشخیص داده و بر نحوه اجرای صحیح آنها تمرکز می‌کند.

تسنیم: آیا ارگان‌های مختلف مانند فدراسیون کونگ‌فو و اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از هیئت کونگ‌فوی استان حمایت می‌کنند؟

اعظمی: فدراسیون کونگ‌فو با تمامی برنامه‌های هیئت کونگ‌فوی خراسان‌رضوی موافقت می‌کند، همچنین هیئت را برای برنامه‌های ورزشی راهنمایی کرده و مدرس‌های خاص فرستادند، اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز تمامی میزبانی‌های سال 96 را بر عهده گرفته و از هیئت حمایت می‌کند.

تسنیم: با توجه به حمایت‌های مطلوب ارگان‌های مختلف، هیئت کونگ‌فوی استان از شرایط مالی مناسبی برخوردار است؟

اعظمی: با وجود حمایت‌های بسیار دو ارگان قدرتمند اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و همچنین فدراسیون کونگ‌فو، هنوز مشکل کمبود بودجه برطرف نشده و این تنها در هیئت کونگ‌فوی استان نیست، بلکه در تمامی بخش‌های مختلف وجود داشته و مسئولان مربوطه با این مشکل سر می‌کنند.

البته راه‌های درآمدزایی وجود داشته و هیئت کونگ‌فوی خراسان‌رضوی توانایی خودکفایی را دارد، به عنوان مثال مبلغی به عنوان ورودی برای مسابقات در نظر گرفته می‌شود، ولی با این شرایط هنوز شرایط سخت بوده و باید مراعات کرد، در حال حاضر ورزشکاران با هواپیما و قطار اعزام نمی‌شوند، این هیئت در صورت وجود شرایط آنها را با اتوبوس به مقصد اعزام می‌کند.

تسنیم: در حال حاضر هیئت کونگ‌فوی خراسان رضوی مورد حمایت اسپانسر خاصی قرار گرفته است؟

اعظمی: هیئت کونگ‌فوی خراسان رضوی اسپانسر مطلوبی نداشته و در این باره مبلغ هنگفتی در اختیار هیئت قرار نگرفته است، اسپانسرهای موجود در هیئت تنها هزینه‌های لباس، ایاب و ذهاب و موارد جزئی را بر عهده می‌گیرد.

انتهای پیام/ ع

R41347/P1494/S6,1188/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی فعال و موجب ایجاد رواناب و سیلاب در بضی محور‌ها شد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد