Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دفتر حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی در اطلاعیه ای، خبری مبنی بر قانع شدن معظم له برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را تکذیب کرد.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، دفتر حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی در اطلاعیه ای، خبری مبنی بر قانع شدن معظم له برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را تکذیب کرد.

طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی، اطلاعیه این دفتر به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

توضیح لازم

اخیراً در اخبار بعضى از رسانه‌ها آمده بود که معاون رئیس جمهور در امور زنان گفته است که درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها، خدمت حضرت آیت الله العظمى مکارم رسیدم و توضیحاتى دادم و ایشان نسبت به این موضوع قانع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اطلاع همه مخاطبین عزیز مى‌رساند که این خبر به طور کامل دروغ و کذب محض است و نامبرده ملاقاتى با معظم له نداشته و گفتگویى نکرده است و راستى مایه تعجب است چگونه چنین دروغ‌هایى در عصر و زمانه ما گفته مى‌شود و چرا قبح و زشتى دروغ اینقدر از میان رفته است با اینکه دروغ از بزرگ‌ترین گناهان کبیره از نظر آموزه‌هاى اسلامى و سرچشمه انواع گناهان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

مهم ترین خبر های 24 ساعت گذشته رکنا فوری/ تایید پیدا شدن جعبه سیاه‌ هواپیمای تهران یاسوج + عکس خواب بودم که مریم با مرد غریبه ای وارد خانه شد! پایان شوم ارتباط پسر 17 ساله با زن بیوه + گفتگو میترا مرا به مهمانی شبانه به خانه اش برد و در آنجا ارواح را به جانم انداخت! +عکس رسم و رسوم عجیب هندی ها هنگام برداشت محصول +تصاویر گردباد شیطانی + فیلم و عکس گربه ‌ای با چهره‌ عجیب ولی زیبا + فیلم و عکس سپهر از انگلیس آمد او نقشه کثیفی برای مینا داشت! مرد همسایه وقتی پتوی را از روی زن مستاجر کنار زد، خشکش زد! / شهاب نیمه شب آنجا بود + عکس این گردن کلفت را می شناسید/ او روباه بی رحم خیابان تهران است + عکس راننده شیطان صفت با این چهره 27 دختر جوان را به خلوتگاه برد + عکس خداحافظی هومن سیدی با کاراکترهای شبیه پیمان و شاید حتی از سینما انتقال کارگردان معروف به بیمارستانی در آلمان با 20 میلیون تومان چه خودرویی بخریم ؟

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ ورود رئیس جمهور به شهر کراچی

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ وارد شهر کراچی پاکستان شد.

دیگر خبرها

  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به سریلانکا
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به شهر کراچی
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی