Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان البرز گفت: فاز نخست باغ‌موزه دفاع مقدس اردیبهشت‌ماه سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل اسلامی در جلسه‌ای با محوریت بررسی وضعیت پارک موزه دفاع مقدس که بعدازظهر شنبه در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: کمیته فنی با پیگیری‌های لازم بحث کلنگ زنی باغ‌موزه دفاع مقدس استان البرز را انجام و خوشبختانه کار به‌سرعت پیش برده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه اقدامات به‌سرعت انجام و ۳۰ اردیبهشت سال آتی فاز اول این پروژه بهره‌برداری خواهد شد، افزود: ساختمان باغ‌موزه دفاع مقدس در فاز دوم اجرایی خواهد شد، پیرو این مهم جلسات مختلفی در کمیته فنی برگزارشده تا تأمین بودجه لازم تأمین شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان البرز گفت: مبلغ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال ۹۷ برای فاز دوم این پروژه از سوی مسئولان شهری و مبلغ ۵ میلیارد تومان دیگر نیز از سوی استانداری البرز در این خصوص در نظر گرفته‌شده است.

اسلامی با اشاره به اینکه امیدواریم لایحه بودجه برگشت‌خورده به مبلغ یک میلیارد تومان برای پروژه نورالشهدا با اهتمام شهردار کرج پیگیری شود، تصریح کرد: درصدد هستیم هر شهرداری در البرز حداقل دو تابلوی شهری دو طرف نمای خود را برای اقدامات فرهنگی در حوزه دفاع مقدس در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: در سطح استان ۳۴ یادمان شهید گمنام وجود دارد که بودجه‌ای برای نگهداری این یادمان‌ها در نظر گرفته نشده است که امیدواریم بستر تأمین اعتبار موردنیاز فراهم شود، در تلاش هستیم ابلاغ مدیرعاملان مراکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان صادر شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد