Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: هنوز پیشنهاد کمیسیون نامگذاری در خصوص تغییر نام خیابان کارگر شمالی در صحن بررسی نشده و عملا نامگذاری معبری به نام مصدق اتفاق نیفتاده است.

علی اعطا، در پاسخ به این پرسش که آیا نظرسنجی در فضای مجازی می تواند مبنای درستی برای تغییر نام خیابان کارگر شمالی به مرحوم مصدق باشد، گفت: کمیسیون نامگذاری یکی از کمیسیون های فرعی شوراست که متشکل از اعضای شورا، شهرداری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است و به عنوان پیشنهاد دهنده این معبر را برای نامگذاری به نام مصدق پیشنهاد داده است، اما مرجع اصلی نیست و باید طی شدن فرآیند تصویب این موضوع در صحن به تصویب برسد و تا زمانی که این اتفاق نیفتاده عملا نامگذاری رخ نداده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی ادامه داد: برای طرح این پیشنهاد به جز نظرسنجی، پیشنهادات مختلفی در کمیسیون بررسی شده همچنین گروه های اجتماعی زیادی نظرات خود را به کمیسیون نامگذاری ارائه کرده اند اما تا آنجا که من اطلاع دارم نظرات دیگری در شورا در این رابطه وجود دارد و تا زمانی که این پیشنهاد در صحن مطرح نشود و تمام اعضا نظرات خود را بیان نکنند نمی توان در خصوص نامگذاری معبری به نام مرحوم مصدق نظر قطعی داد.

اعطا در پاسخ به این پرسش که این نامگذاری تا ۲۹ اسفند ماه به نتیجه خواهد رسید یا نه، گفت: با توجه به تراکم کاری روزهای پایانی سال مشخص نیست آیا این موضوع در دستور جلسات آینده شورا قرار بگیرد یا نه زیرا قید زمانی تاکنون در هیات رئیسه مطرح نشده بنابراین مشخص نیست آیا پیش از این موضوع در صحن مطرح شود یا خیر.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد

جلسات علنی مجلس در هفته آینده جهت سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه تشکیل نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پایان جلسه علنی عصر امروز گفت که جلسه بعدی مجلس یکشنبه ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود. بر این اساس مجلس همزمان با ایام تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم
  • اعطای جایزه شیخ مفید به ۱۰۰ استاد شاگردپرور
  • حجم تجارت ایران و امارت به ۳۰ میلیارد دلار می رسد
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان به دانشگاه تهران اعطا شد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • فلسفه نامگذاری ماه‌های شمسی چیست؟
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس