Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-03@06:06:54 GMT

بهبود و نوسازی تجهیزات نفتی در بلندمدت ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۰۱۶۵

بهبود و نوسازی تجهیزات نفتی در بلندمدت ضروری است

مدیرکل نظام مدیریت دارایی‌های‎ فیزیکی وزارت نفت بر ضرورت بهبود، نوسازی و بازسازی تجهیزات صنعت نفت به عنوان راهکاری بلندمدت در زمینه مدیریت دارایی‌های فیزیکی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، علیرضا اصل عربی امروز (شنبه، 12 اسفند) در نشست تخصصی «مدیریت تولید و دارایی‌های فیزیکی» در دومین کنگره و نمایشگاه بین‌المللی اکتشاف و تولید و پنجمین کنگره و نمایشگاه بین‌المللی صنعت حفاری ایران افزود: اگر بتوانیم از ابتدا تاسیسات مناسب طراحی کنیم، 70 درصد چالش‌های پیش رو برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی مانند هر نظام مدیریتی دیگری نمی‌تواند بدون شاخص‌های کسب‌وکار موفق باشد، ادامه داد: مدیریت هزینه، پایداری تولید و ارتقای راندمان تولید و همچنین مبحث ایمنی از جمله شاخص‌های اصلی نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی است.

مدیرکل نظام مدیریت دارایی‌های‎ فیزیکی وزارت نفت در این زمینه بر استفاده بهینه‌تر از ظرفیت شرکت‌های مشاور نیز تاکید کرد.

اصل عربی در پایان از علاقه‌مندان مبحث مدیریت دارایی‌های فیزیکی دعوت کرد در نخستین کنفرانس مدیریت دارایی‌های فیزیکی در فراساحل صنعت نفت که تیرماه امسال برگزار می‌شود، حضور یابند.



منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت

به گزارش خبرنگار مهر، عباس غریبی ظهر چهارشنبه در بازدید از سایت ۲ پایانه میعانات گاز پارس جنوبی در منطقه کنگان با اشاره به توان متخصصان داخلی اظهار داشت: به همت و تلاش متخصصان شرکت پایانه‌های نفتی ایران سیستم تله‌متری گوی شناور شماره ۴ پایانه میعانات گازی پارس جنوبی (منطقه کنگان) تعمیر و در سرویس قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه وظیفه ۱۰۰ درصد صادرات میعانات گازی تولیدی در منطقه پارس جنوبی بر عهده شرکت پایانه‌های نفتی ایران است، افزود: باید با بروز رسانی تجهیزات، تعمیر، بازسازی و ایمن سازی فرایند بارگیری و صادرات در مسیر ارتقا شاخص‌های ایمنی گام برداریم.

غریبی به تلاش شبانه روزی متخصصان در این شرکت اشاره کرد و با تاکید بر اعتماد به تجارب و تخصص کارشناسان داخلی ابراز داشت: متخصصان شرکت پایانه‌ها نفتی ایران با تلاش و همت بالای خود موفق شدند مشکلات سیستم تله‌متری گوی شناور که نقش مهمی در ایمن سازی فرایند بارگیری میعانات گازی به کشتی‌ها دارد را رفع کرده و در سرویس عملیاتی قرار بدهند.

وی با بیان اینکه هم اکنون این سیستم در مدار قرار گرفته است، افزود: در حال حاضر اطلاعات مربوط به وضعیت شیرهای کنترلی منتهی به گوی شناور به صورت آنلاین در اتاق کنترل ساحل قابل مشاهده بوده و در صورت بروز مشکل در فرایند بارگیری این سیستم می‌تواند ضمن توقف خودکار بارگیری، از بروز هرگونه حادثه‌ای که منجر به خسارت شود، جلوگیری کند.

غریبی در پایان از متخصصان فعال در رفع عیب و عملیاتی کردن سیستم تله‌متری گوی شناور تجلیل و قدردانی کرد.

کد خبر 6094136

دیگر خبرها

  • ارتقای شاخص‌های ایمنیِ صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • نقش کلیدی لوازم پزشکی در بهبود سلامت بیماران
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟