Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع سوری از ادامه حملات خمپاره ای و راکتی تروریست ها به محله های مسکونی دمشق در سایه حمایت آمریکا و غربی ها خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تلویزیون سوریه از ادامه حملات خمپاره ای و راکتی گروههای مسلح به دمشق خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ ۸ راکت به اطراف بیمارستان بیرونی در دمشق شلیک شده است و ۵ گلوله خمپاره نیز به اطراف حرستا در حومه دمشق از سوی گروههای مسلح و تررویستی شلیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر مرکز روسی ویژه تلاش های آشتی در سوریه اعلام کرد: جبهه النصره در راستای اقدامات تحریک آمیز به منظور شکست آتش بس حرکت می کند.

شایان ذکر است که آمریکا و غربی ها همزمان با عملیات ارتش سوریه علیه تروریستها در دمشق به تکاپو افتاده اند و علاوه بر جنجال فراوان رسانه ای، در شورای امنیت و مجامع حقوق بشری نیز بر دامنه تحرکات خود افزوده اند و می کوشند که روسیه و دولت سوریه را هدف قرار دهند در حالی که به حملات مرگبار تروریستها به محله های مسکونی دمشق توجهی ندارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله با صدور بیانیه‌ای از حملات جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان انجامید، رزمندگان مقاومت بعد از ظهر امروز یکشنبه، مراکز توپخانه و نیز استقرار نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را در الزاعوره با دهها موشک کاتیوشا هدف قرار داد و آنرا به آتش کشید.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۳:۲۰ بعد از ظهر امروز یکشنبه تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیست را در رامیا با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

کد خبر 6097503

دیگر خبرها

  • فیلم/حملات راکتی به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس