Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- بالا بودن من روي سن افتخار نيست اما زماني افتخار است که مخاطبم را به سمت قهرمان دورنشان سوق دهم و به باور آن‌ها تزريق کنم که خودتان بهترين ياري دهنده زندگي خودتان هستيد. پس خودتان و قهرمان درونتان را زنده کنيد.
بار ديگر سالن سه طبقه کوثر واقع در ميدان فلسطين توسط کادر اسطوره اي‌ها مملو از جمعيت مشتاق و علاقه مند به مباحث انگيزشي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ايليا ايماني جوان موفق اسطوره انگيزشي کشور در جمع مخاطبان گفت: اگر همه ما بدانيم که امروز براي چي اينجا جمع شده ايم و قرار است که زندگي خود را چگونه رقم بزنيم، خودتان را اسطوره اي وار و بدون در نظر گرفتن شرايط باور مي‌کنيد و از همين الان شروع مي‌کنيد پس لطفا قهرمان درونت را زنده کن و با افتخار خودت باش خودت...
اين سخنران حرفه اي آموزشي انگيزشي کشور، خطاب به جمع حاضر همايش گفت: چرا خود شما براي اين جامعه کاري نمي‌کنيد که اثرگذار باشد و اين خيلي ساده است که شما اگر بلد هستيد مي‌توانيد با ساخت يک اپليکيشن، يا اختراع يک وسيله در جهت رفع آلودگي هوا، يا يک ايده در جراحي‌هاي پزشکي و يا هر چيز ديگر زندگي همه رو نجات دهيد. ساکن نباشيد و در جهت کمک به بشر از همين الان کاري کنيد. شما اسطوره هستيد و من شک ندارم فکرتان اسطوره اي و بين المللي است.
ايليا ايماني در ادامه سخنان خود به حضار گفت: چرا هر يک از ما در برابر مشکلات فردي يا اجتماعي، خودمان را مسئول نمي‌دانيم و بياييم يک بار به خودمان بگوييم اگر فلان مشکل براي جامعه پيش آمده است تو يعني خودت مسئولي و بايد در جهت کاهش يا رفع آن چاره اي بيانديشي يا فلان مشکل فردي از ضعف شخصيت توست و براي جبران آن تلاش کن. متاسفانه در خيلي از جاها به ديگران انگشت اشاره مي‌بريم. من به تو مي‌گويم تو بايد درونت را خودت نجات دهي و اگر غير اين تفکر داشته باشي کار از پيش نمي‌بري.
وي افزود: همين که مي‌گوييم ما نائب خداوند روي زمين هستيم و کلي توانمندي داريم و همه باورهايي که نسبت به دينمان داريم، بايد اعتقاد داشته باشيم که انسان متفاوت ترين مخلوق کره خاکي است و بايد بر ترس هايمان غلبه کنيم چرا؟ چون ما اشرف مخلوقات هستيم و بايد توانمندي‌هايمان را بدون ترس و با توکل اجرايي کنيم.
مديرعامل اسطوره خاطرنشان کرد: ما در زندگي به ميزاني زندگي مي‌کنيم که پاهايمان را از حريم خودمان فراتر مي‌گذاريم و هميشه نگاهمان به سمت ديگران است اما اگر از اين به بعد به جاي نگاه کردن به ديگران، به توانايي خودمان توجه کرديم از اين لحظه است که زندگي مي‌کنيم.
ما ايراني هستيم، خودتان را دست کم نگيريد
اين سخنران حرفه اي کشوري، به فرهنگ چند هزار ساله کشور اشاره کرد و گفت: سوال من اين است کي گفته ما ايرانيان محکوم هستيم يا بايد تحت تاثير غرب قرار بگيريم و خودمان هيچ هستيم. اين تحقير تا کي بايد به ما ديکته شود، صحبت من اين است ما داراي فرهنگ چند هزارساله  اي بوديم که فرهنگ احترام گذاشتن به قوانين در کشور ما رقم خورده است و اولين آيين نامه حقوق بشر توسط کوروش نگارش شد، پس خودتان و ايراني بودنتان را باور کنيد و از همين لحظه به دنيا ثابت کنيد که ما ايراني هستيم و ايراني در جهان نمونه است. خودتان را دست کم نگيريد.
اين مدرس کنکور اظهار کرد: بالا بودن من روي سن افتخار نيست اما زماني افتخار است که مخاطبم را به سمت قهرمان دورنشان سوق دهم و به باور آن‌ها تزريق کنم که خودتان بهترين ياري دهنده زندگي خودتان هستيد. پس خودتان و قهرمان درونتان را زنده کنيد. به خودم مي‌بالم که از روستا زادگي به فتح پايتخت و دل‌هاي شما عزيزان رسيده ام و اين لطف خدا و تلاش خود واقعي ام بوده است.
وي در پايان تصريح کرد: حدود چهار ماه ديگر تا کنکور فاصله داريد و سوال من اين است چه کسي قرار است من و تو را از خواب بيدار کند وقتي ما خودمان را به خواب زده ايم، از همين الان از شما اسطوره اي ها تعهدي مي‌خواهم از هيچ کسي به عنوان سکوي پرتاب و از هيچ زباني به عنوان زبان تکان دهنده و از هيچ دستي به عنوان دست ياري دهنده استفاده نکنيد و به خود واقعي‌شان بگويند هر آنچه که خداوند به من داده بايد به بهترين شکل به آن برسم. فقط خودت مي‌تواني بيشتر از همه به خودت کمک کني.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی: با استعفاهایم به خودم ضربه زدم

به گزارش ورزش سه، یحیی در شرایطی در نیم فصل از پرسپولیس جدا شد که پیش از قطع همکاری با سرخپوشان بارها در مقاطع مختلف از هدایت این تیم استعفا داده بود اما باز هم به کار ادامه دهده بود.

این اقدام گل‌محمدی انتقادات بسیاری را به دنبال داشت و برخی معتقد بودند او با استعفاهای خود تمرکز تیم را از بین می‌برد. این شرایط حتی باعث شد در نیم فصل و در شرایطی که یحیی تصمیم قطعی خود برای جدایی را گرفته بود، برخی از اهالی فوتبال تصور کنند این‌بار هم استعفایش را پس می‌گیرد و به تمرینات پرسپولیس برمی‌گردد.

سرمربی سابق پرسپولیس در گفتگویی با آنتن در پاسخ به این سوال که چه زمانی مطمئن شد باید تز پرسپولیس جدا شود، گفت: مجموعه اتفاقاتی که در طول فصل افتاد، از شروع کار تا زمانی که جدا شدم، یک جا جمع شد و تصمیم گرفتم این اتفاق بیفتد.

او سپس به استعفاهای خود اشاره کرد و گفت: حتی زمان‌هایی که بحث جدایی وجود داشت، فقط خواستم یک اهرم فشاری وجود داشته باشد تا امکانات بگیریم و کار انجام بدهیم‌‌. از لحاظ شخصیتی و اعتباری هم به من ضربه زد، اما این فلسفه کاری من است.

یحیی ادامه داد: شاید خیلی‌ها دوست نداشته باشند و شاید خیلی هم به من ضربه زده باشد اما نظر شخصی من این است که باید هر کاری از دستم برمی‌آید انجام بدهم تا مشکلات تیم حل شود. بالاخره انتظارات از این تیم بالاست و هواداران زیادی دارد.

او تاکید کرد: تیمی مثل پرسپولیس هواداران پرشماری دارد که بعضی‌هایشان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و وضعیت زندگی‌شان به هم ریخته است، اما یک دلخوشی دارند که آن هم موفقیت پرسپولیس است. وقتی من این احساسات را می‌بینم، قطعا تصمیماتی می‌گیرم که بتوانیم شرایط بهتری برای ادامه کار داشته باشم.

دیگر خبرها

  • اسرار سارق هنگام تصادف لو رفت / متهم: برای اینکه بتوانی دزدی کنی باید معتاد باشی تا در حال خودت نباشی!
  • سردار «رادان» با خانواده شهید نیروی انتظامی در بوشهر دیدار کرد
  • چگونه در مهمانی‌ها خجالتی نباشیم؟
  • یحیی: با استعفاهایم به خودم ضربه زدم
  • بیوگرافی هادی چوپان؛ اسطوره زنده‌ای که باید بیشتر قدرش دانسته شود
  • بلوچستان سهمش را در پرسپولیس می‌گیرد!
  • درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال: برو تا می‌توانی علیه من مصاحبه کن!
  • سفر به طبیعت بهترین هدیه‌ای که می‌توانید به خودتان بدهید
  • توصیه ستاره بایرن: احترام دست خودت است!
  • هشت اسطوره‌ی پرسپوليس در مسیر مهاجرت