Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@19:36:44 GMT

مسابقه نجات تخم مرغ در پارس آباد برگزار شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۰۶۴۷

مسابقه نجات تخم مرغ در پارس آباد برگزار شد +فیلم

مسابقه طراحی سازه های محافظ تخم مرغ در سقوط آزاد، صبح امروز در مدرسه مفید شهرستان پارس آباد مغان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، مسابقه طراحی سازه های محافظ تخم مرغ در سقوط آزاد، صبح امروز در مدرسه مفید شهرستان پارس آباد مغان برگزار شد.

در این مسابقه 52 گروه شرکت کننده از دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی با پرتاب تخم مرغ سازه‌های خود را امتحان کردند و در پایان از سازه های برتر با نظر هیئت داوران تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مدرسه مفید پارس آباد مغان در حاشیه این مسابقه هدف از برگزاری این مسابقه را بالابردن خلاقیت در دانش آموزان، بالابردن دقت، ایجاد نشاط و شادی در بین دانش آموزان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقه با شرکت 52 نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی پارس آباد در مدرسه مفید برگزار شد، گفت: مسابقه طراحی سازه های محافظ تخم مرغ در سقوط آزاد روشی مفرح برای معرفی دانش آموزان و دانشجویان برتر، با فرایند مهندسی و طراحی می باشد، که چند سالیست در کشور منجمله در پارس آباد برگزار می شود.

گفتنی است، با توجه به استقبال خوب دانش آموزان از مسابقه طراحی سازه های محافظ تخم مرغ در پارس آباد، این مسابقه از سال آینده بصورت شهرستانی برگزار می شود.

انتهای پیام/

مسابقه نجات تخم مرغ در پارس آباد +فیلم دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه طراحی قطار در ازبکستان

تین نیوز

مقامات ازبکستان مسابقه ای برای طراحی قطار هیوندای روتم برگزار می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل ساپلای (Railway Supply)، راه آهن ازبکستان مسابقه ای را برای طراحی بیرونی و جذابیت قطار سریع السیر هیوندای روتم اعلام کرده است.

برنده مسابقه ۱۰۰ میلیون سوم( واحد پول ازبکستان معادل ۷.۹ هزار دلار) جایزه دریافت خواهد کرد. حروف اول برنده نیز در قطار به تصویر کشیده خواهد شد.شرکت کنندگان نمی توانند بیش از دو گزینه طراحی را ارسال کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • مسابقه طراحی قطار در ازبکستان
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای