Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل- ايرنا- مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان اردبيل گفت: امسال بر خلاف سال هاي گذشته در ايام نوروز کرايه ناوگان مسافربري در اين استان افزايش نمي يابد.

به گزارش خبرنگارايرنا ، علي رحمتي روز شنبه در جلسه مشترک هماهنگي سفرهاي نوروزي راهداري وحمل ونقل جاده اي و پليس راه استان اردبيــل افزود: طرح نوروزي امسال پليس راه و راهداري از 23 اسفند ماه شروع و تا 15 فروردين ماه 97 ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: درحالت عادي به طور ميانگين روزانه حدود شش هزار نفر ازطريق ناوگان حمل ونقل عمومي در استان اردبيل جابجا مي شود ولي در تعطيلات نوروز اين رقم افزايش چشمگيري دارد به طوري که روزانه به حدود 18هزار نفرهم مي رسد.
وي از جابجايي بيش از 12 هزار نفر مسافر در روز در ايام نوروز پارسال از طريق ناوگان حمل ونقل عمومي در استان خبر داد و بيان کرد: هفت پايانه مسافربري و 55 شرکت و شعبه مسافربري در استان به مسافران ارائه خدمت مي کند.
رحتمي گفت: در حال حاضر در استان 2 هزارو 500 راننده در بخش مسافري با 400 دستگاه اتوبوس با عمر متوسط 10 سال، 500 دستگاه سواري باعمر متوسط 9سال و حدود 200 ميني بوس باعمر متوسط 24 سال درحال خدمات رساني به مردم هستند.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان اردبيل با اشاره به اينکه براي رفاه حال مسافران در ايام نوروز نظارت ويژه اي بر نمازخانه ها و مجتمع هاي خدماتي و رفاهي بين راهي خواهد شد، افزود : در 11 ماه امسال يک ميليون و 700 هزار نفر در استان جابجا شده اند.
وي اظهار کرد: در روزهاي 25 ،28 ،29 اسفند ماه امسال و 4، 9، 10، 12 و 13 فروردين ماه سال آينده محدوديت هاي ترافيکي براي کاميون ها در محورهاي اردبيل ، آستارا و اردبيل ، سرچم و بالعکس اعمال خواهد شد.
وي تشکيل جلسات هماهنگي متعدد با شرکت هاي حمل و نقل و دستگاههاي ذيربط از جمله روساي ادارات راهداري شهرستانها، پليس راه، شهرداريها، شرکت نفت، نظارت بر عملکرد شرکت ها، رانندگان و مديران فني، برنامه ريزي براي کشيک نوروزي و استقرار عوامل اداره کل در پايانه هاي مسافربري شهرستانها، کنترل قيمت فروش بليط، پيش فروش حضوري و غير حضوري بليط، رسيدگي سريع به شکايات مسافران، پيشگيري از تاخير مسافرين، هماهنگي با پادگانها و ساير مراکز توليد سفر جهت توزيع سفر در طول تعطيلات و جلوگيري از سفرها در پيک تقاضا، بازديد از رستورانها و مجتمع هاي خدماتي و رفاهي بين راهي و آماده سازي آنها از لحاظ بهداشتي و کنترل قيمت ها را از جمله طرح ها و برنامه هاي اين ادار ه کل در ايام نوروز برشمرد.
6130/6016
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳ میلیون تردد بین‌ استانی در کردستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان از ثبت حدود سه میلیون تردد بین استانی طی فروردین سال جاری خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی راهداری، فرزاد حسنی اظهار کرد: با دریافت اطلاعات به دست آمده از دوربین‌های پلاک خوان مرکز مدیریت راه‌های استان، بیشترین مسافران وارد شده به کردستان در فروردین از استان‌های تهران، آذربایجان غربی، همدان و کرمانشاه بوده است.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود سه میلیون تردد بین استانی وسایل نقلیه به ثبت رسیده است، افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش هفت درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: به تفکیک در تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین نیز به ترتیب شش و هفت درصد افزایش داشته‌ایم.

حسنی ادامه داد: بر اساس تحلیل داده‌های مرکز مدیریت راه‌های استان در فروردین امسال، بیشترین میزان افزایش تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در محور کامیاران_روانسر بوده که با رشد چشمگیر ۷۱ درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره با ارائه خدمات سامانه ۱۴۱ به هموطنان، گفت: همکاران ما در مرکز مدیریت راه‌ها به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان هستند که فروردین سال جاری، ۱۳ هزار و ۶۵۹ تماس با سامانه ۱۴۱ در استان برقرار شد.

کد خبر 751758

دیگر خبرها

  • ثبت ۳ میلیون تردد بین‌ استانی در کردستان
  • ◄ محدودیت و محرمیت جدید برای اتوبوس های مسافربری جاده ای از ابتدای خرداد
  • رسیدگی ویژه راهداری به تخلفات صدور صورت وضعیت صوری
  • مراکز سیار کانون امسال توسعه می یابد
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد