Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@08:41:27 GMT

ویژه برنامه های نوروزی شبکه جهانبین

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۰۷۷۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مهرداد عظیمی گفت: ویژه برنامه «شب های بهاری» در تعطیلات سال جدید با ایجاد لحظاتی شاد، به یاد ماندنی و مفرح برای مخاطبان، از شبکه استانی سیمای جهانبین همراه لحظات نوروزی مردم و مسافران استان است.

وی افزود: آئین ها و سنت های قدیم مردم استان در نوروز، موسیقی تصاویر زیبا از طبیعت بهاری استان، عید دیدنی، معرفی اماکن تفریحی و زیارتی استان، معرفی سوغات استان، پیامک‌های بینندگان، نمایش و حضور خوانندگان محلی در برنامه با گویش‌های دهکردی، بختیاری و ترکی از بخش‌های این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه «شب‌های بهاری» همزمان با تعطیلات سال نو هر شب از ساعت 21 به مدت 90 دقیقه به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی و اجرای وحید علیدادی و فخری قائدی از سیمای جهانبین پخش می‌شود.

عظیمی خاطرنشان کرد: این برنامه همچنین در لحظات تحویل سال با توجه به همزمانی با شب شهادت امام علی النقی(ع) با رویکرد آرامش بهاری، دعوت از خانواده شهدا در برنامه، فلسفه دعای تحویل سال، حضور شعرای آئینی، نوروز در فرهنگ اسلامی و سنت‌های حسنه و پسندیده مردم در ایام نوروز با ایجاد لحظاتی معنوی به مدت 240 دقیقه از سیمای جهانبین با هم استانی‌ها همراه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شبکه استانی صدای مرکز چهارمحال و بختیاری با ویژه برنامه‌های متنوعی به استقبال سال نو می رود، گفت: «به استقبال بهار» ویژه برنامه رادیویی است که در آخرین روز سال، به انعکاس حال و هوای نوروز در بام ایران می‌پردازد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: این برنامه با بخش‌های متنوع و جذاب، آخرین روز سال 96 را به نخستین روز بهار پیوند می دهد ‌و حال و هوای شب عید و تکاپوی مردم برای استقبال از بهار را منعکس می کند و با بخش‌های گزارش، نمایش، شعر و ترانه، آداب و رسوم مردم استان در آخرین لحظات سال و صله ارحام از دیدگاه اسلام از ساعت 9 تا 11 صبح روز سه شنبه 29 اسفند به تهیه کنندگی لیلا بابایی و گویندگی مریم خلجی به روی آنتن می‌رود.

عظیمی تصریح کرد: «مژده بهار» ویژه برنامه تحویل سال نو از رادیو است که به دلیل همزمانی با شب شهادت امام علی النقی(ع) با رویکردی مذهبی سعی دارد بین باورهای دینی و آداب و رسوم ایرانی و ایجاد لحظاتی معنوی هنگام تحویل سال جدید پیوند برقرار کند.

وی افزود: در این برنامه که به تهیه کنندگی مهشید موسویان و گویندگی رضا علیدادی از ساعت 18:30 تا 20:30 دقیقه در لحظات تحویل سال از رادیو جهانبین پخش می‌شود به معرفی سنت‌ها و آئین و رسوم مردم استان در هنگام تحویل سال، گفتگو با بزرگ ترها، صله رحم، عید نوروز از دیدگاه اسلام، مباحث کارشناسی، گزارش و معرفی جاذبه ها و مکان‌های دیدنی استان می پردازد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: «سال نو، سلام نو» ویژه برنامه صبحگاهی شبکه استانی صدای مرکز چهارمحال و بختیاری است که با رویکرد تفریحی سرگرمی در بخش‌های مختلف و متنوع با هدف راهنمایی گردشگران و اطلاع‌رسانی به هم استانی ها و مسافران نورزی در تعطیلات سال نو از ساعت 10 تا 12هر روز پخش می‌شود.

عظیمی خاطرنشان کرد: «بهار بام ایران» هم ویژه برنامه عصرگاهی رادیو جهانبین است که با ایجاد روحیه نشاط و پویایی و ترویج فرهنگ صله ارحام توأم با شادی و سرزندگی از ساعت 17 تا 19 در تعطیلات نوروز به روی آنتن می‌رود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، دهمین روز اردیبهشت جشن ایرانیان در روز ملی خلیج فارس صداوسیمای کیش ویژه برنامه‌های خود را در ارتباط با شبکه‌های سراسری پخش کرد.

سارا رضایی تهیه کننده ویژه برنامه تلویزیونی روز ملی خلیج فارس از شبکه کیش بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون