Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت:850میلیون لیتر فراورده نفتی از ابتدای امسال در منطقه میاندوآب توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، داوود فعال پور در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به میزان مصرف فرآورده های نفتی در ۱۱ماهه نخست امسال در این منطقه، اظهار کرد: در ۱۱ماهه نخست امسال در مجموع ۲۹۸ میلیون لیتر بنزین در این منطقه مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن هشت درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با بیان اینکه در ۱۱ ماه گذشته در این منطقه ۳۰۳ میلیون لیتر گازوئیل مصرف شده است، افزود: این میزان بر اساس آمار نسبت به سال ماقبل آن، ۳ درصد افزایش را داشته است.

وی گفت:  افزایش تعداد خودروها دلیل عمده افزایش مصرف بنزین و افزایش فعالیت های کشاورزی و کارخانجات از دلایل افزایش مصرف گازوئیل بوده است.

فعال پور تصریح کرد: در ۱۱ماهه نخست امسال، مصرف ۱۹۸میلیون لیتر نفت سفید با پنج درصد کاهش، مصرف ۲۱ میلیون لیتر نفت کوره با ۵۱ درصد کاهش  را در منطقه میاندوآب شاهد بودیم.

وی افزود: هم چنین در ۱۱ ماهه نخست امسال ۳۴ هزار تن گاز مایع مصرف شده است که چهار درصد کاهش را نشان می دهد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب به توزیع ۱۴۸ میلیون مترمکعب سی ان جی در مجاری عرضه تحت پوشش اشاره و اظهار کرد: مصرف سی ان جی در منطقه میاندوآب، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲/۵ درصد افزایش داشته است.

فعال پور افزود: افزایش خودروهای گازسوز  دلیل عمده افزایش مصرف سی ان جی در منطقه میاندوآب بوده است.

وی با بیان اینکه هر کس ماهانه شش هزار لیتر سوخت مایع مصرف کند مصرف کننده شناخته می شود  گفت: در منطقه میاندوآب حدود ۶۵۰ مصرف کننده عمده وجود دارد که شامل کارخانجات, کارگاهها و مرغداری ها و… بوده و حدود نیمی از آنها را مرغداری ها تشکیل می دهند.

فعال پور افزود:۸۵۰میلیون لیتر فراورده نفتی از ابتدای امسال در منطقه میاندوآب توزیع شده است.

گفتنی است منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۸۹ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مسئولیت تامین و توزیع روزانه بطور متوسط دو میلیون و۷۰۰هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی  و CNGبه هشت شهر جنوب آذربایجان غربی را برعهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرزبانی هرمزگان سردار بهادر اسماعیلی در تشریح این خبر افزود: مرزبانان هرمزگان در نوار مرزی و پایگاه‌های دریابانی از ابتدای امسال، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح‌های عملیاتی، ۲۳۷ فروند شناور غیرمجاز و متخلف حامل گازوئیل قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی میزان کشفیات سوخت و توقیف شناورهای متخلف امسال را نسبت به زمان مشابه در سال قبل به ترتیب با افزایش ۱۰۰ و ۵۶ درصد اعلام کرد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: در این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه‌های دریابانی مستقر در نوار مرزی مقدار سه میلیون و ۷۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

سردار اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان استان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کنند.

کد خبر 6099493

دیگر خبرها

  • گرانی بنزین عامل خرید خودرو‌های برقی می‌شود؟
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • هدر رفت ۲۵ میلیون دلاری بنزین در سال
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • بارش‌های اخیر پرشدگی سدهای کشور را چند درصد افزایش داد؟
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت