Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@21:12:24 GMT

مرگ ۱۱۴ کودک آمریکایی در اثر شیوع آنفلوآنزا

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۱۲۴۶

مرگ ۱۱۴ کودک آمریکایی در اثر شیوع آنفلوآنزا

نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد، بر اثر شیوع آنفلوآنزا تاکنون ۱۱۴ کودک در ایالات متحده آمریکا جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری فارس: نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد، بر اثر شیوع آنفلوآنزا تاکنون ۱۱۴ کودک در ایالات متحده آمریکا، جان خود را از دست داده‌اند.

براساس گزارش‌های رسیده در طول دو ماه اخیر، ۴۳ ایالت در آمریکا درگیر شیوع آنفلوآنزا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته آنه مدیر اجرایی سی‌دی‌سی، شیوع آنفلوآنزا، ۱۰ درصد از کل مرگ و میر در سراسر کشور آمریکا را به خود اختصاص داده است.
مقامات بهداشت ایالات متحده روز جمعه اعلام کردند که فصل ابتلا به آنفلوآنزا در اوایل فوریه به اوج خود رسیده است و از آن زمان تعداد بستری و مرگ و میر ناشی از آنفلوآنزا کاهش یافته است.
رئیس گروه نظارت بر آنفلوآنزا «CDC» در پایان اعلام کرد: تا تمام شدن فصل اوج ابتلا به ویروس آنفلوآنزا، مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از ابتلا به آن بسیار ضروری است و افراد مبتلا نیز با رعایت نکات بهداشتی مانند استفاده از ماسک، شست‌و‌شوی مرتب دست‌ها و استراحت در خانه مانع انتقال این بیماری به دیگر افراد شوند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003JPS

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین

اعتراضات علیه جنگ غزه از دانشگاه‌های «کلمبیا» و «ییل» به سایر دانشگاه‌های ایالات متحده گسترش یافته و مقامات این کشور در تلاش برای خنثی کردن آن هستند. از زمان درگیری‌ها در غزه، تظاهرات و بحث‌های داغ درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی درغزه و آزادی بیان، دانشگاه‌های ایالات متحده را تکان داده است.

دریافت 36 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • اوکراین تانکهای پیشرفته آمریکایی را از جبهه عقب می برد
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • دعوای «تیک تاک» و جو بایدن بالا گرفت
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود