Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما به نقل از روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام، در ادامه بررسي بودجه سال 1397 کل کشور، مصوب مجلس شوراي اسلامي به منظور تطبيق با سياست هاي کلي نظام، موضوع انطباق نداشتن بودجه با برخي عناوين سياست هاي کلي در هيأت عالي نظارت مجمع مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
هيأت عالي نظارت که در جلسات قبل موارد مغايرت تبصره ها و بندهاي بودجه با سياست هاي کلي را مشخص و به شوراي نگهبان اعلام کرده بود، در نشست امروز پس از بحث و بررسي اعضا و ارائه توضيحات نماينده دولت، مواردي از انطباق نداشتن بودجه با سياست هاي کلي را تصويب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش ، با رأي اعضاي هيأت عالي نظارت مجمع، انطباق نداشتن بودجه مصوب مجلس شوراي اسلامي با بندهاي 5-13-15-32 برنامه ششم توسعه و نيز هدف سياست هاي کلي اصل 44 مبني بر کاهش ميزان تصدي گري دولت، تصويب شد که به شوراي نگهبان اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مجمع خیرین برنامه ها و خط مشی ستاد عتبات را ادامه می‌دهد و از ظرفیت آنان برای تقویت برنامه‌ها استفاده می کند.   سردار حکمتیان افزود: با برگزاری این مجمع در استان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا شاهد فعالیت مجمع خیران حرم ساز استان باشیم.   وی اضافه کرد: این مجمع در مسیر اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیرین برای تسریع در بازسازی این اماکن مقدس فعالیت خواهد کرد.   سردار حکمتیان گفت: در انتخابات مجمع خیرین حرم ساز استان از بین ۷۰ داوطلب برای حضور در هیات امنا و بازرسی با رای گیری، افرادی برای اعضای اصلی هیات امنا انتخاب می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: نگه‌داری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است/ آمار تکان دهنده از ازدواج و طلاق
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • قالیباف: هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • قالیباف: هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم تا مردم ذی‌نفع نهایی باشند
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد