Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن گفت: بیشترین مشکلات مربوط به حوزه مسکن مهر در دو استان تهران و خوزستان است که با وجود هزینه‌های متوالی همچنان بدون نتیجه باقی مانده‌اند. ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، احمد اصغرآبادی امروز با حضور در جلسه شورای مسکن شهرستان ماهشهر اظهار داشت: مسکن مهر تکلیفی است که برعهده دولت قرار دارد بنابراین باید به نتیجه و سرانجام مشخصی منتهی شود البته بحث درباره این موضوع بسیار زیاد است اما باید  برای نتیجه مشخص به دنبال راهکار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی از تصمیمات درباره مسکن مهر شتابزده بود، افزود: شتابزدگی در تصمیمات سبب ایجاد مشکلات  و هزینه‌های فراوانی برای دولت شد اما در هر صورت دولت مکلف است پروژه مسکن مهر را به نتیجه برساند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن گفت: بیشترین مشکلات مربوط به حوزه مسکن مهر در دو استان تهران و خوزستان است که با وجود هزینه‌های متوالی همچنان بدون نتیجه باقی مانده‌اند. باید تمام دستگاه‌ها و ادارات مرتبط با پروژه مسکن مهر برای تکمیل پروژه مسکن مهر تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا این موضوع هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

انتهای پیام/ح 

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • یک مقام مسئول: ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد