Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: درصورتی‌که پیمانکار آمادگی داشته باشد می‌توانیم پنج میلیارد تومان به صورت اوراق خزانه به پروژه باغ موزه استان اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد کولیوند در جلسه بررسی وضعیت پارک موزه دفاع مقدس که بعدازظهر شنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تأکید بر لزوم پیگیری در خصوص تأمین اعتبار لازم برای احداث باغ‌موزه دفاع مقدس، اظهار کرد: درصورتی‌که پیمانکار آمادگی داشته باشد می‌توانیم پنج میلیارد تومان اوراق خزانه شش ماهه، یک‌ساله و دوساله را برای این امر در نظر بگیریم و رایزنی‌های لازم دراین‌باره را با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه آمادگی داریم رقم استان البرز در این خصوص را افزایش دهیم چراکه منابع نقدی به‌صورت بودجه‌ای پاسخگو پروژه بزرگ باغ‌موزه دفاع مقدس نیست، افزود: اگر با پیمانکار پروژه به نتیجه لازم برسند در خصوص اخذ اسناد خزانه می‌توان وارد عمل شد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رئیس مرکز حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان مبنی بر وجود ۳۴ یادمان شهدا در شهرهای مختلف استان البرز و لزوم نگهداری از این یادمان‌ها، تصریح کرد: فرمانداران به‌عنوان مدیران عامل مراکز فرهنگی دفاع مقدس مسئولیت نگهداری از این یادمان‌ها را به عهده گیرند.

در پایان محمدعلی نجفی استاندار البرز بر لزوم استفاده از ردیف اعتبار ملی برای به نتیجه رسیدن پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: اعتبارات ملی کشش لازم برای این مهم را ندارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با هشدار وقوع گرد و‌خاک در استان از افراد آسیب پذیر و بیماران قلبی خواست از حضور در فضای باز خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود