Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:07:05 GMT

اردبیل| جشنواره جوان برتر روستایی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۱۶۷۵

اردبیل| جشنواره جوان برتر روستایی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشنواره جوان برتر و موفق روستایی در اردبیل برگزار می‌شود. ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شهرام فکری  امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره جوان موفق روستایی در اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشنواره جوان برتر و  موفق روستایی در چندین حوزه همزمان با هفته جوان در اردبیل برگزار شده و جوانان موفق در این حوزه معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به اینکه در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و تجلیل از جوانان برتر تنها یک بخش آن مربوط به جوان روستایی بوده که احساس می‌شود در این بخش در حق جوانان پاک و باصفای روستاها کم لطفی می‌شود بر همین اساس در هفته جوان سال 97 علاوه بر برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) از جوانان روستایی موفق و برتر نیز به صورت ویژه تجلیل می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل هدف از برگزاری این بخش ویژه را هویت بخشی به جوانان روستا و قدردانی از ارزش‌های یک جوان روستایی و نیز شناساندن ظرفیت جوانان در روستاها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف به ویژه کسب و کار دانست و افزود: تلاش می‌کنیم تا به بهترین نحو شاهد برگزاری این جشنواه باشیم.

فکری تصریح کرد: اگر ما بتوانیم ظرفیت موجود جوانان در روستاها را شناسایی کرده و در راستای تکریم و گرامیداشت خدمات ارزنده این قشر در روستا و با برگزاری دوره‌های آموزشی کسب و کار گام برداریم می‌توانیم از مهاجرت جوانان از روستاها به شهر جلوگیری کنیم که این امر می‌تواند به پویایی و نشاط جوانان روستاها کمک کند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا با جلب مشارکت و همکاری هر چه بیشتر متولیان برگزار این جشنواره و مسئولان در این حوزه شاهد برگزاری هر چه بهتر و شایسته این جشنواره در استان بوده و در کنار جوانان برتر استان به نحو ویژه‌ای از جوانان موفق و برتر روستایی نیز تجلیل کنیم.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان

هشتمین کنگره علمی‌پژوهشی دانش‌آموزی جشنواره خوارزمی با ارائه دستاوردهای پژوهشی در کاشان برگزار شد.

به گزارش، خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمزه چاوشی، دبیر علمی کنگره ملی خوارزمی، اظهار کرد: هشتمین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی جشنواره خوارزمی با ارائه دستاوردهای پژوهشی در کاشان برگزار شد.

وی افزود: این کنگره علمی-پژوهشی با حضور بیش از ۱۲۰ دانش‌آموز پسر برگزار شد و از بین ۵۵ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۳۵ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.

دبیر علمی کنگره ملی خوارزمی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی علایق و استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی برگزار شد

چاوشی تصریح کرد: ساخت گلخانه هوشمند، ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی، ساخت و بررسی دهان‌شویه گیاهی بر ضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس، رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان، بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب، ساخت ماشین هوشمند، تأثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکار آمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.

وی اضافه کرد: طرح‌های بر گزیده این جشنواره به جشنواره طرح‌های پژوهشی مدارس سمپاد کشور معرفی می‌شوند.

به گزارش ایمنا؛ هشتمین کنگره علمی-پژوهشی خوارزمی با هدف شناسایی علایق و استعدادهای دانش آموزان در دوره اول متوسطه در دانشگاه آزاد اسلامی در دو قسمت سخنرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

کد خبر 751106

دیگر خبرها

  • جشنواره چومچه خاتون در شهرستان کوثر برگزار می‌شود
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد