Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در این جلسه اهداف دوازده گانه استراتژیک تعریف شده به همراه شاخص‌های کلیدی عملکرد، مراحل تبیین و تدوین استراتژی‌ها در رویکرد توصیفی و شناسایی و تعیین استراتژی‌های مرتبط با شاخص‌های مربوطه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست پس از تصمیم گیری در مورد شاخص‌های هدف تامین مالی، از سوی دکتر گوهری رییس کارگروه تجارت خارجی شاخصهای هدف مرکزیت تبادل برق در منطقه مطرح و دو شاخص سهم ایران از تبادلات برق و نرخ رشد حجم تجارت نسبت به سال قبل مورد تایید قرار گرفت و کارگروه شرکت مدیریت شبکه پیشنهاد یک شاخص توانمندساز را برای هدف مذکور در جلسه آینده ارایه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین هدف تاب آوری شبکه و توانمندی صنعت در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و دکتر ابراهیم نژاد رییس کارگروه مربوطه شاخصهایی را با عنوان های ضریب آمادگی شبکه انتقال وفوق توزیع، مدت زمان برگشت پذیری شبکه به حالت عادی بعد از شرایط اضطرار، هزینه و خسارات وارده به شبکه بر اثر حملات سایبری ومیزان استقرار ستاد سامانه فرماندهی سانحه در صنعت برق مطرح و مقررشد کارگروه ذی ربط طبق نظرات حاضران در جلسه به اصلاح شاخصها و تدوین آنها به گونه ای که قابل اندازه گیری باشند، بپردازد.

همچنین مقرر شد در خصوص شاخص پاسخگویی به شکایات از دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات توانیر نظرخواهی شود.

این گزارش همچنین حاکی است سایر اهداف باقیمانده از اهداف استراتژیک صنعت برق طی یکی دو جلسه آینده مطرح و جمع بندی نهایی خواهد شد.

گفتنی است چشم انداز، ماموریت و ارزشهای محوری شرکت مادر تخصصی توانیر از مواردی است که در فاز اول طرح استقرار نظام مدیریت استراتژیک صنعت برق در افق 1404 طی جلسات متعدد شورای راهبری مدیریت استراتژیک صنعت برق تدوین و پس از بررسی و اصلاح در آذر سال جاری مورد تصویب هیات مدیره شرکت توانیر قرار گرفته است.

402

تامین مالی صنعت برق مدیریت استراتژیک شورای راهبردی تبادل برق

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر به همراه جمعی از معاونان و مدیران این بانک با حضور در شرکت ملی صنایع مس ایران، با حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل بانک شهر در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های این بانک به منظور تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، آماده همکاری در زمینه توسعه صادرات محصولات و در مقابل واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز صنعت مس هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم با اشاره به تفاهم حاصل شده با بانک شهر با هدف توسعه صادرات محصولات تولیدی این شرکت گفت: این تفاهم به منظور افزایش صادرات و کمک به رشد درآمدهای ارزی کشور به عنوان یک اقدام مثبت با جدیت پیگیری خواهد شد.

مدرس خیابانی افزود: واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شرکت ملی صنایع مس ایران از طریق تسهیلات صندوق توسعه ملی و با استفاده از ظرفیت‌های بانک شهر به عنوان یکی دیگر از محورهای همکاری دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی
  • تصویب دو طرح پژوهشی در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه