Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:23:03 GMT

سد معبر، مردم زنجان را به ستوه آورده است

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۱۸۸۴

سد معبر، مردم زنجان را به ستوه آورده است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: سد معبر، مردم را به ستوه آورده است.

به گزارش ایسنا، احمد نصیری در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری زنجان اظهار کرد: امیدواریم با افتتاح این یگان، شهر از بی‌نظمی رها شده و با همکاری همه جانبه نیروی انتظامی شاهد حل این معضل باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهردار زنجان با شهامت بوده و در بسیاری از امور این را به اثبات رسانده است، گفت: وی در برون‌سپاری برخی بخش‌های شهرداری و نیز در خصوص نابسامانی‌های شهر اقدامات خوبی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار زنجان نیز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری زنجان گفت: تلاش می‌کنیم رضایت‌مندی شهروندان حاصل شود.

مسیح‌الله معصومی تصریح‌ کرد: شهرداری در همه حوزه‌هایی که قانون‌گذار وظیفه بر عهده‌اش گذاشته، فعال است.

وی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری در بخش‌های مختلف و تلاش‌های صورت گرفته در رابطه با ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده، گفت: تلاش ما بر این است که با ارائه خدمات بهتر در مجموعه شهر زنجان رضایت‌مندی در شهر را به وجود آوریم.

این مسئول با اشاره به افتتاح پاسگاه مشترک نیروی انتظامی و شهرداری است، افزود: یکی از معضلاتی که امروز شهر با آن درگیر است، سد معبر است، آن چنان که در جلسه مشترک با دادگستری نیز به این امر تاکید شد و در همین راستا با برگزاری جلسات مشترک با حضور فرمانداری و نیروی انتظامی، یگان مشترک افتتاح شد.

معصومی با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح یک یگان انتظامی مشترک شهرداری هستیم و هدف نیز آن است که با کسانی که سد معبر کرده و در شهر مشکل ایجاد می‌کنند، برخورد شود، افزود: امیدواریم با همکاری تنگاتنگ نیروی انتظامی این اتفاق رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ نفر از پرسنل نیروی انتظامی در یگان انتطامی مشترک در کنار ماموران شهرداری هستند، گفت: قطعا این اقدام باعث تسهیل در کار خواهد شد و رضایت شهروندان را نیز کسب خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسوسان صنعتی - باد آورده

جاسوسی و متوجه شدن رازهای دیگران همیشه حاصل عملیات پیچیده و عجیب و غریب نیست در طول جنگ سرد بارها و بارها چنین گنج های باد آورده ای از فناوری های نظامی نصیب هر دو طرف شده که گاه مسیر نظامی یکی از طرفین را متحول کرده است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076229 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • جاسوسان صنعتی - باد آورده
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر