Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:31:29 GMT

انتشار اوراق دولتی با نرخ سود ۲۰ درصد طی روز های آینده

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۱۸۹۰

انتشار اوراق دولتی با نرخ سود ۲۰ درصد طی روز های آینده

معاون توسعه بازار فرابورس از انتشار اوراق دولتی با نرخ سود ۲۰ درصد در چند روز آینده خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، رضا غلامعلی پور  با اشاره به انتشار اخباری مبنی به ارائه اوراق خزانه  اسلامی ،اظهار داشت: اوراقی که قرار است چند روز آینده منتشر شود اوراق دولتی است و اسناد خزانه اسلامی نیست، سود این اوراق حداکثر ۲۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : دولت قرار بود طبق قانون ۹۶ در یک سقف مشخصی اوراق منتشر کند که میزان ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از این اوراق باقی مانده که قبلاً قرار بود با نرخ ۱۷ درصد منتشر شود ولی با توجه به افزایش نرخ سود بانکی در هفته گذشته، این اوراق با سود ۲۰ درصد طی چند روز آینده منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این اوراق اسناد خزانه اسلامی نیست گفت: اسناد خزانه اسلامی فقط برای پرداخت بدهی دولت به پیمانکاران منتشر می شود اما این اوراقی که قرار است چند روز آینده منتشر شود با اسناد خزانه اسلامی تفاوت دارد.

غلامعلی پور افزود: اطلاعات اوراق دولتی که چند روز آینده منتشر می شود روی سایت فرابورس قرار خواهد گرفت و حداکثر نرخ آن ۲۰ درصد است، نیم درصد هم برای بازگردانی در نظر گرفته خواهد شد.

وی گفت: انتشار این اوراق از قبل هم در برنامه دولت بوده است و سود آن هر شش ماه یک بار پرداخت می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ فقر در نوار غزه از ۹۰ درصد نیز فراتر رفت

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس بیانیه این دفتر که به مناسبت روزجهانی کار و کارگر منتشر شده است، نرخ بیکاری پیش از آغاز جنگ، ۴۶ درصد بود و در ابتدای سال جاری میلادی و در سایه جنگ ویرانگر به ۷۵ درصد افزایش یافت.

براساس آمار دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه، رژیم صهیونیستی ۱۵ بخش اقتصادی نوار غزه را هدف قرارداده است و هزاران کارگر در تجاوز اخیر، قتل عام شده اند.

در بیانیه این دفتر اطلاع رسانی دولتی آمده است: ۹۵ درصد از بنگاه های اقتصادی در نوار غزه بر اثر بمباران و کشتار نیروی کار، به طور کامل تعطیل شده است.

این بیانیه افزود: در سه ماهه نخست جنگ بیش از ۲۰۰ هزار نفر از جمله حدود پنج هزار ماهیگیر، شغل خود را از دست داده اند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوارغزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی، آمریکا و جامعه جهانی را مسوول وضعیت شرایط سخت و غیرانسانی نوار غزه هستند.

این دفتر از کشورهای جهان و همه سازمان های بین المللی خواست به وظیفه خود برای توقف نسل کشی ساکنان نوار غزه اقدام و به قشر کارگر در این منطقه که شغل خود را از دست داده اند، کمک های مستقیم ارائه کنند.

گفتنی است؛ پس از گذشت ۲۰۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۸ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

وزارت بهداشت فلسطین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون، به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • نرخ فقر در نوار غزه از ۹۰ درصد نیز فراتر رفت
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد