Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@19:12:14 GMT

ساخت هتل چهار ستاره در شهربابک

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۲۰۴۹

ساخت هتل چهار ستاره در شهربابک

کرمان - نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز ساخت هتل چهار ستاره در شهربابک خبرداد.

به گزارش قدس آنلاین، نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر شنبه درنشست خبری با اصحاب رسانه افزود: مرکز گردشگری شهرستان شهربابک روستای صخره ای میمند است اما متاسفانه زیرساخت های مناسب برای این مجموعه گردشگری به خوبی فراهم نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت این روستا در فهرست یونسکو تا حدودی توانسته در جذب گردشگر موثر باشد اما هنوز تا شرایط مطلوب فاصله داریم .

اسدی گفت: در این چند سال اخیر توسعه خانه های بوم گردی برای رفاه گردشگران اقدام خیلی خوبی بود که در شهرستان انجام شد اما نیاز به هتل های مناسب برای اسکان گردشگر داریم که مجوزهای ساخت یک هتل چهار ستاره هم صادر شد.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به طرح انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان افزود: برای انتقال آب از خلیج فارس به معادن گل گهر ، سرچشمه ، میدوک و چادرملو یزد ، پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که تاکنون هزار و ۴۰۰ میلیارد از اعتبار آن تامین شده است.

وی افزود : درنشستی که استاندار و نمایندگان استان با مدیر عامل های بانک ها داشتند ، قرار شد ۴ هزار میلیارد تومان باقی مانده این طرح از طریق بانک ها تامین شود.

اسدی با اشاره به خشکسالی ها و وضع بحرانی آب آشامیدنی در منطقه گفت: با ساخت یک کارخانه آب شیرین کن در جوار شهرستان هایی که قرار است از این آب در صنعت استفاده کنند آب آشامیدنی آنها نیز میسر می شود.

اسدی همچنین به آلایندگی ذوب مس خاتون آباد و مطالبات دامداران اشاره کرد و افزود: امکان تعطیلی این واحد تولیدی با توجه به مشکلات اجتماعی که دارد ممکن نیست اما اقداماتی برای کاهش آلایندگی آن صورت گرفت و با راه اندازی کارخانه اسید این مجتمع تا پایان سال ۹۷ آلودگی ناشی از گاز so۲ برطرف می شود.

منبع: سیمای مرکز کرمان

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد

نیکویی رییس اورژانس استان گفت: این طرح با اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.   این پایگاه در زمینی به مساحت ۴۵۰ و زیر بنای ۱۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.   همچنین عملیات اجرایی ساخت سه پایگاه امدادرسانی اورژانس جاده ای در شهرستان های بویراحمد و گچساران دیروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه با حضور دکتر جعفر میعاد فر ،رییس اورژانس کشور آغاز شد.   سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پایگاه های اورژانس جاده ای در ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد (جاده کمربندی)، روستای کوشک یا آب سپید ( جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان) و منطقه لیشتر شهرستان گچساران کلنگ زنی شده است.   امین نیکویی نژاد افزود: پایگاه اورژانس جاده ای منطقه کوشک در زمینی به مساحت ۲۴۰ متر مربع با ۲۵ میلیارد ریال،پایگاه اورژانس جاده ای ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع، با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و پایگاه اورژانس جاده ای منطقه لیشتر از توابع شهرستان گچساران هم در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کلنگ زنی شده است.   وی تاکید کرد: در مناطق کوشک و ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد پیش از این امدادگران در پایگاه های کانکسی و شرایط سختی مستقر بودند.
کلنگ زنی چند پایگاه اورژانس، بررسی خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در بخش های مختلف و همچنین بازدیدهای میدانی از پایگاه های اورژانس از برنامه های سفر ۲ روزه رییس اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد است. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود