Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: به مناسبت روز درختکاری یک میلیون اصله نهال بومی به صورت رایگان بین مردم لرستان توزیع می‌شود. ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، شیرزاد نجفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: 720 هکتار از مجموعه بام لرستان درختکاری شده و این در حالی است که حتی یک درخت خشک نیز در این مجموعه وجود ندارد که نتیجه نگهداری و زحمات منابع طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نگهداری از مجموعه بام لرستان توسط 60 نفر انجام می‌شود و کاملا تحت نظر منابع طبیعی است؛ کاشتن درختان آسان است اما نگهداری و آبیاری آن کار سختی است؛  بعد از استاندار سابق لرستان (دهمرده) اعتبار  نگهداری از بام کاهش یافت به طوریکه امروز تنها 30 درصد آن را دریافت می‌کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی لرستان با اشاره به اینکه استاندار جدید لرستان نیز توجه خاصی به این مجموعه دارد،  عنوان کرد: با استفاده از مشاوران طرح‌های مطالعاتی طرح توسعه این مجموعه آغاز شده و تا خردادماه سال آینده ادامه دارد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز درختکاری خاطرنشان کرد: مراسم این روز در مجتمع کشت و صنعت لرستان برگزار خواهد شد و مردم نیز می‌توانند برای دریافت نهال به مرکز پرورش نهال مجموعه بام لرستان مراجعه کنند چرا که در این راستا توزیع یک میلیون اصله نهال در بین مردم را داریم  که این نهال‌ها بومی بوده و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ع

R41450/P1494/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، سیدمسعود حسینی افزود: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد: بسته های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • شکار گوسفند توسط شغال در بام خرم آباد +فیلم
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • حق‌آبۀ لرستان فدای بازی‌ سیاسی شد/ کشاورزان ‌مهاجرت کرده‌اند