Web Analytics Made Easy - Statcounter

چولو از ارزش های بالای کار تیمش در لیگ بارسلونا و رئال مادرید گفت.

طرفداری - دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بارسلونا شرکت کرد.

روخی بلانکوس در هفته‌های اخیر فوق العاده کار کرده و توانسته اختلافش با بارسلونا را از 11 به 5 امتیاز برساند. آنها انگیزه و روحیه بسیاری دارند تا با پیروزی در بازی فردا، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش موندو دپورتیوو، سیمئونه قبل از بازی گفت:

هدف ما مثل همیشه این است که رقابت کنیم. همواره همین طور بوده و از این به بعد هم همین است. در هر تورنمنتی و تا هر جایی که پیش برویم، بازی به بازی می‌خواهیم با حریفمان رقابت کنیم. بازی فردا بازی مهمی است. مقابل حریفی که آمارش، گویای همه چیز است. والورده خیلی خوب با جدایی نیمار کنار آمد و سیستمی که برای سال‌های به خوبی کار می‌کرد را تغییر داد. به همه نشان داد که بارسا با سیستم 4-4-2 هم می‌تواند بازی کند و نتیجه بگیرد. همان طور که گرفته و شکستی در لیگ متحمل نشده است. بارسا فصل شگفت انگیزی را پشت سر می‌گذارد. بازی هم مثل همیشه با جزئیات سرنوشتش رقم می‌خورد.

دفعه قبل هم گفتم اما همکاران شما از حرف‌های من بد برداشت کردند. گفتم قهرمانی در لالیگا برای تیمی غیر از رئال مادرید و بارسلونا غیرممکن است چون آمار این را می‌گفت. اما ما این را ممکن کردیم. چون قهرمان شدیم. با این حال، قهرمانی در این لیگ بسیار دشوار است. هدف مثل همیشه این است که تا هفته‌های پایانی شانس قهرمانی داشته باشیم.

مسی: داشتن بازیکنی چون لیونل، که در فرم فوق العاده‌ای به سر می‌برد، استراتژی نمی‌شناسد. شما نمی‌توانید یک اتفاق غیرممکن را کنترل کنید. توقف مسی غیرممکن است چون کاملا طبیعی و ذاتی است. اما بازی فازهای مختلفی دارد و ما باید جریان بازی را به سمتی بکشانیم که بتوانیم به حریف ضربه بزنیم. گریزمان؟ آنتوان بازیکن فوق العاده ای است و تیم فوق العاده‌ای پشت سرش دارد. او در فرم فوق العاده‌ای قرار دارد و مادامی که در این فرم باشد، در کنار امثال مسی و رونالدو در جمع بهترین ها قرار می‌گیرد. او به جز چند ماه ابتدای فصل و اوایل حضورش در اتلتی همیشه بازیکنی تاثیرگذار بوده و این در فوتبال امروز بسیار دشوار است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصاویر تکان‌دهنده از بازسازی نوکمپ

بارسلونا با بازسازی نوکمپ با چالش بزرگی برای آینده روبه‌رو شده است. استادیوم با بزرگترین ظرفیت در کل اسپانیا، با گنجایش نزدیک به یک‌صد هزار تماشاگر، نیاز به بازسازی اساسی داشت و با ریاست خوان لاپورتا، باشگاه تصمیم به انجام آن گرفت.

بازسازی، یک چالش بزرگ

نوکمپ که از اول جولای ۲۰۲۲ با افزودن اسپانسر به نام ورزشگاه، اسپاتیفای نوکمپ نامیده می‌شود، در سال ۱۹۵۷ افتتاح شد و از آن زمان میزبان بازی‌های خانگی باشگاه بارسلونا بود. با بازسازی برنامه‌ریزی شده، باشگاه یک سقف جمع شونده، یک تابلوی امتیاز ۳۶۰ درجه، هزاران پنل خورشیدی و یک مجتمع تجاری و هتل در فضای باز به محل برگزاری بازی اضافه خواهد کرد.

قصد بارسلونا این است که کار‌ها در آگوست ۲۰۲۶ یعنی شروع فصل ۲۷-۲۰۲۶ به‌طور کامل تکمیل شود، اما برنامه دارد از نوامبر ۲۰۲۴ و در اواسط فصل آینده با تکمیل بخشی از ورزشگاه، همانطور که ماه‌ها پیش اعلام کرد بازی‌های خانگی خود را به نوکمپ برگرداند چرا که مونتجوئیک هرگز نتوانسته میزبان خوبی برای بارسا در ماه‌های اخیر باشد. از عدم استقبال خوب تماشاگردان گرفته تا فقر امکانات آن نسبت به نوکمپ.

اگرچه کار‌ها در حال پیشرفت است، اما وضعیت فعلی ورزشگاه به گونه‌ای است که هیچ شباهتی به گذشته ندارد و در واقع غیرقابل تشخیص است.

بازدید تکان دهنده یک کاربر

کاربر شبکه اجتماعی تیک تاک، ""Joseluisgomezl۵۷۷ نشان داد که نوکمپ در حال حاضر چگونه است. او با قدم زدن در اطراف زمین بازی، جایی که جرثقیل‌ها و ماشین آلات حضور دارند و مشخصاً این روز‌ها بدون چمن است، نشان داد که چگونه نوکمپ تبدیل به یک ویرانه شده است. او وضعیت تونل رختکن و نیمکت‌های دو تیم میزبان و میهمان را هم نمایش داد.

این کاربر همچنین پیشرفت کار بازسازی نوکمپ در داخل و خارج ورزشگاه را به تصویر کشیده است. آنچه مشخص است اینکه، هنوز تا بازسازی کامل نوکمپ راه درازی در پیش است، در حالی که بارسا پس از مدتی بازی در استادیوم المپیک مونتژویک که در آن مردم ورزشگاه را پر نمی‌کنند و جو بسیار سردتر از حد انتظار است، بی‌تاب بازگشت دوباره به یکی از بهترین استادیوم‌های جهان است. نوکمپی که برای تبدیل شدن به معبد بارسا ماه‌های زیادی کار دارد و الان بیش از هر چیز به یک ویرانه شبیه است، نه نوکمپی که می‌شناختیم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • قایدی ساده‌ترین کار ممکن را انجام نداد!
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • قهرمانی بارسلونا در کوپادِاسپانیا در فینال جنجالی و دراماتیک‌
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • آرائوخو اردوی اروگوئه را ترک کرد
  • ناگلزمن: در باد پیروزی مقابل فرانسه نمی‌خوابیم
  • (عکس) تصاویر تکان‌دهنده از بازسازی نوکمپ
  • مارسلینیو بهترین سرمربی ماه مارس 2024 لالیگا