Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاح نخستین تمرین ملی‌پوشان بانو وزنه برداری کشورمان با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون و مسئول وزنه برداری بانوان کشورمان، در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ ورزشی ورزش بانوان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، مراسم افتتاح نخستین تمرین ملی پوشان بانوان وزنه برداری کشورمان با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، نماینده وزارت ورزش و جوانان و خانم طریقت مسئول وزنه برداری بانوان، در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن خیرمقدم به دختران وزنه بردار، در صحبت های خود برای نفرات حاضر در اردوی تیم های ملی پایه بانوان کشورمان آرزوی موفقیت کرد و در ادامه اظهار داشت: شما که در این مرحله از اردوی بانوان حضور پیدا کرده‌اید به طور حتم آینده وزنه برداری کشورمان هستید و باید دستورات فنی مربیان خود را به خوبی در این رشته به کار بگیرد تا در مسابقات آینده، بین مدال آوران کشورمان باشید و این موفقیت دور از دسترس نخواهد بود.

علی مرادی ادامه داد: اینجا خانه شما و متعلق به خودتان است و ما هم کنار کادر فنی شما را حمایت می‌کنیم. بحث اصلی و بسیار مهم برای فدراسیون رعایت نظم و انضباط است. این نخستین مرحله اردوهای تیم ملی بانوان است و قطعاً اردوهای بعدی که شکل خواهد گرفت، امیدوارم که از این شرایط و امکانات به نحوه مطلوب استفاده کنید و به شایستگی که لیاقت شماست در رقابت‌های بین المللی دست پیدا کنید.

انتهای پیام/

R1015159/P1435/S29,3,32/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)

به گزارش "ورزش سه"، سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون و کوروش باقری قهرمان اسبق جهان به بهانه روز معلم با حضور در مدرسه‌ای به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

حضور ستاره‌های شناخته‌شده وزنه‌برداری در این مدرسه و حاضر شدن در کلاس‌های درس باعث سورپرایز شدن دانش آموزان و معلمان شد.

انوشیروانی و باقری در جریان این مراسم با اهدای گل به معلمان از آنها تقدیر کردند و دقایقی با دانش‌آموزان به صحبت پرداختند.

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری