Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست امروز- شنبه- مواردی از عدم انطباق بودجه سال 97 مصوب مجلس شورای اسلامی با سیاست های کلی نظام را تصویب کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز- شنبه- به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه بررسی بودجه سال 97 مصوب مجلس شورای اسلامی به منظور تطبیق با سیاست های کلی نظام، موضوع عدم انطباق بودجه با برخی عناوین سیاست های کلی در هیات عالی نظارت مجمع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
هیات عالی نظارت که در جلسات قبل موارد مغایرت تبصره ها و بندهای بودجه با سیاست های کلی را مشخص و به شورای نگهبان اعلام کرده بود، در نشست امروز پس از بحث و بررسی اعضاء و ارائه توضیحات نماینده دولت، مواردی از عدم انطباق بودجه با سیاست های کلی را تصویب کرد.
براساس این گزارش، با رای اعضای هیات عالی نظارت مجمع، عدم انطباق بودجه مصوب مجلس شورای اسلامی با بندهای 5-13-15-32 برنامه ششم توسعه و نیز هدف سیاست های کلی اصل 44 مبنی بر کاهش میزان تصدی گری دولت، تصویب شد که به شورای نگهبان اعلام خواهد شد.
سیام*3061*1449

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

جدول شماره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ که به درآمدهای دولت در بخش‌هایی نظیر درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوق گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و ارتباطات اختصاص دارد، در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ که مربوط به بخش دوم آن و جداول بودجه است در دستور کار قرار گرفت و جدول شماره (۵) که به درآمدهای دولت از جمله درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوقی و گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و حقوق مالکانه دولت در ارتباطات اختصاص داد، به تصویب نمایندگان رسید.

کد خبر 749018

دیگر خبرها

  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی