Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-26@12:20:05 GMT

بدترین پرسپولیس فصل؛ پشت دیوار شفر

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۳۴۹۷

بدترین پرسپولیس فصل؛ پشت دیوار شفر

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - پرسپولیس که موقعیت‌سازترین تیم لیگ برتر در فصل‌های اخیر بوده در بازی برابر استقلال اسیر انسجام دفاعی حریف شد و فقط یک بار بازیکنان سرخپوش توانستند با پاسی کلیدی روی دروازه استقلال خطرساز شوند.

به گزارش وبسایت نود، پرسپولیس برانکو در فصل‌های اخیر به تیمی صاحب سبک در موقعیت‌سازی تبدیل شده و به عنوان هجومی‌ترین تیم لیگ برتر شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی برابر استقلال اما بدترین آمار پرسپولیس در ایجاد موقعیت به ثبت رسید و یک پاس کلیدی همه آن چیزی بود که شاگردان برانکو در طول 90 دقیقه برای‌اش تلاش کردند. اتفاقی که تا بیست و چهارمین هفته لیگ هفدهم برای پرسپولیس نیفتاده بود و بدترین آمار قرمزها ثبت 3 پاس کلیدی در 4 بازی بود. بر اساس آمار متریکا قرمزها در دور رفت برابر پارس جم و همین استقلال فقط 3 پاس کلیدی ثبت کردند و در دور برگشت لیگ هم برابر فولاد و پیکان همین تعداد پاس منجر به خلق موقعیت را داشتند. البته پرسپولیس 10 امتیاز از آن 4 بازی گرفت و با وجود پایین بودن تعداد پاس‌های کلیدی موفق شده بود دروازه حریفان را باز کند و در این بین فقط فولاد موفق شد یک امتیاز از شاگردان برانکو بگیرد. فقط بازی دربی برگشت برابر استقلال بود که پرسپولیس از باز کردن دروازه حریف در روز کسل کننده‌اش ناکام ماند.

در آنطرف ماجرا هم پرسپولیس در دو بازی برابر نفت آبادان و گسترش فولاد موفق به ثبت 12 پاس کلیدی شد. هجومی‌ترین بازی‌های سرخپوشان که با 5 گل زده و دو برد هم همراه بود. بعد از این دو بازی پرسپولیس هجومی‌ترین دیدارهای خود را برابر تیم‌های نفت تهران و مشکی‌پوشان انجام داد که در پایان 90 دقیقه 9 پاس کلیدی برای سرخ‌ها به ثبت رسیده بود.

در مجموع تیمی نبوده که از خلاقیت مهره‌های هجومی تیم برانکو در امان مانده باشد اما چیدمان منسجم شفر برای مدافعان استقلال در دو بازی رفت و برگشت این اجازه را تا حد زیادی از هافبک‌های سرخپوش گرفت و به خصوص در دربی برگشت آنچه عاید قرمزها شد فقط یک پاس کلیدی و ثبت بدترین آمار فصل بود.

 

14002

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو دوباره به اوج برگشته و تبدیل به مهاجم زهرداری شده که همه حریفان را به دردسر می‌اندازد و عملکردش در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن و ملوان انزلی که موفق شده سه گل به ثمر رساند و مقتدرانه در صدر جدول برترین گلزنان قرار بگیرد، این موضوع را نشان می‌دهد، اما ممکن است او امروز تیمش را برابر استقلال ملاثانی همراهی نکند.

شهریار که ستاره اول هفته اخیر لیگ برتر بود و موفق شد سپاهان را در انزلی به بازی برگرداند و همه‌ی کارها را روی دو گل تیمش انجام بدهد، بعید نیست امروز در دیدار جام حذفی برابر استقلال ملاثانی از روی نیمکت بازی را شروع کند تا استراحت بیشتری برای جدال حساس آینده مقابل پرسپولیس داشته باشد.

مغانلو که در بازی معوقه با ذوب‌آهن گل سه امتیازی زد، در دیدار مقابل ملوان هم تلاش زیادی برای بازگشت تیمش از شکست به پیروزی داشت و توانست این کار را با زدن دو گل انجام بدهد.

مهاجم بلندقامت سپاهان در شروع نیمه دوم مقابل ملوان با فرار به پشت مدافعان ملوان و برخورد با فرعباسی پنالتی گرفت و همان را تبدیل به گل کرد و با یک نفوذ عالی دیگر به محوطه جریمه توانست پاس کاوه رضایی را تبدیل به گل کند تا سه امتیاز برای تثبیت رتبه سوم بگیرند و 14 گله شود که امیدوار است این روند در بازی حساس بعدی در لیگ برابر پرسپولیس هم تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است