Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@12:10:17 GMT

لالیگای اسپانیا؛ ادامه شگفتی سازی خیرونا

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۳۵۱۹

لالیگای اسپانیا؛ ادامه شگفتی سازی خیرونا

تهران- ایرنا- تیم فوتبال خیرونا با برتری خارج از خانه دو بر صفر مقابل ویارئال به شگفتی سازی در فصل جاری لالیگا ادامه داد.

به گزارش ایرنا، امروز (شنبه) در آغاز هفته بیست و هفتم لیگ باشگاه های اسپانیا، تیم های ویارئال و خیرونا که رقابت نزدیکی در جدول رده بندی دارند، به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر صفر خیرونا به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خیرونا که نخسستین حضور تاریخ خود در لالیگا را تجربه می کند، با پیروزی در این دیدار 40 امتیازی شد و به رتبه هفتم رسید تا عملکرد فراتر از انتظارش را تداوم بخشد.
ویارئال هم با قبول دهمین شکست فصل که در ورزشگاه «ال مادریگال» رقم خورد، 41 امتیازی باقی ماند تا دیگر شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نداشته باشد.
«کریستین استوانی» و «لوزانو» گلزنان این دیدار بودند.
**برنامه سایر دیدارهای امروز بدین شرح است:
سه ویا - بیلبائو / ساعت 18:45
لگانس - مالاگا / ساعت 21
لاکرونیا - ایبار / ساعت 21
رئال مادرید - ختافه / ساعت 23:15
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**3783**1368

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا یکی از چهره‌های اصلی بازی شنبه آینده بین خیرونا و بارسلونا خواهد بود که در آن احتمالا سرنوشت نایب قهرمان لالیگا تا حد زیادی مشخص خواهد شد.

مدافع میانی در این فصل به‌صورت قرضی از باشگاه بارسلونا در خیرونا بازی می‌کند و به یکی از مهره‌های کلیدی تیم میچل تبدیل شده، کمک کرده تا خیرونا برای اولین‌بار در تاریخ خود در آستانه رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا باشد.

اریک در مصاحبه با روزنامه اسپورت اذعان کرد که فصل آینده به بارسلونا بازخواهد گشت: «وقتی فصل تمام شود، به بارسا برمی‌گردم و امیدوارم ماندنی شوم. من با بارسا قرارداد دارم و با باشگاه صحبت خواهیم کرد تا ببینیم چه می‌شود. شرایط خیلی خوبی در خیرونا دارم و آنها با من بسیار خوب رفتار کرده‌اند. بسیار دوست دارم به مهم‌ترین هدفمان یعنی سهمیه لیگ قهرمانان برسیم.»

اریک که سه سال پیش از منچسترسیتی به بارسلونا ملحق شد، پس از یک فصل بد در بارسا امسال به خیرونا قرض داده شد و فوتبالش را این انتقال متحول کرد. اریک در خیرونا اعتماد به نفسی دارد که در بارسا نداشت. او در این رابطه گفت: «سال اول پیچیده بود. تغییر مربی داشتیم ولی توانستیم سهمیه بگیرم. فصل دوم ولی خیلی خوب بود و ما قهرمان لیگ شدیم. با این حال از نظر فردی دقایق زیادی نصیبم نشد و در پایان فصل تصمیم به جدایی موقت از بارسا گرفتم.»

دیگر خبرها

  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • جنگ روانی اسپانیا علیه بایرن: جنگ در مونیخ!‏
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏