Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@12:19:24 GMT

آغاز نام نویسی اینترنتی مراسم اعتکاف

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۳۹۹۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، سرپرست معاونت فرهنگی اداره كل تبلیغات اسلامی استان گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی اعتکاف به نشانی www.etekafchb.ir  نام نویسی کنند.

حجت الاسلام سید عزیز الله میراحمدی افزود: بر اساس هماهنگی با مسئول پایگاه اینترنتی اعتکاف، این سامانه از امروز فعال است و به مرور فهرست مساجد شهرستان ها و روستاهای استان به این سامانه اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ادارات شهرستانی با معرفی یک نفر به عنوان رابط سامانه، به پیشرفت کار و تجمیع کردن اطلاعات و آمار و ارقام کمک شایانی خواهند کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره كل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: طبق هماهنگی با نهاد نمایندگی ولایت فقیه در دانشگاه ها و همچنین مسئول تشکل های دانش آموزی در اداره آموزش و پرورش، پیش بینی می شود امسال اعتکاف دانشجویی و دانش آموزی هم برگزار شود. 

حجت الاسلام میراحمدی زمان اعتکاف را از 11 تا 13 فروردین 97 اعلام کرد و گفت: یکی از مهم ترین وظایفی که هر فرد در زندگی دارد، افزایش بنیه علمی و اعتقادی خود است، فرصت هایی همچون اعتکاف که انسان وقت کافی برای عبادت و بندگی دارد، بهترین زمان برای خود سازی و خدا شناسی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • نظافت تهران از پاریس بهتر است
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو