Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: منشور حقوق شهروندی کمک بزرگی برای شفاف‌سازی و خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش ایلنا، کریم مهری در جلسه منشور حقوق شهروندی در نظام اداری سازمان جهاد کشاورزی استان که در اتاق جلسه سازمان برگزار شد، از راه‌اندازی دبیرخانه منشور حقوق شهروندی در نظام اداری، در جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: منشور حقوق شهروندی منبعث از قانون اساسی است، این منشور ۲۰ بند دارد که ۱۱ بند آن مشمول نظام اداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای توجیه کامل مدیران اجرایی دو دوره مجزا پیش‌بینی شده است که در سه ماهه اول سال ۹۷ به مرحله اجرا درخواهد آمد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مراحل شهروندی شامل حقوق مدنی، حقوق سیاسی و حقوق اجتماعی است، اصول ۳۲، ۳۳، ۳۵، ۳۷، ۳۸ و ۳۹ قانون اساسی بر حقوق شهروندی دلالت دارند، اظهار داشت: منشور حقوق شهروندی کمک بزرگی برای شفاف‌سازی و خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی است.

مهری اضافه کرد: منشور حقوق شهروندی برای تمام مدیریت‌ها در دستگاه جهاد کشاورزی لازم‌‌الاجرا بوده و در ارزیابی عملکرد کارکنان بسیار تاثیرگذار است و تمام مسائل حقوق شهروندی در دبیرخانه رصد می‌شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری

دکتر شیوا گفت:این بخش با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

وی افزود: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است. امیدواریم با راه اندازی این بخش، بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم. 

وی گفت:این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاجی کریم مردانی آذرو استاندار محترم و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریزکه در تجهیز این بخش یاری رساندند، قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • دبیرخانه گفت‌وگوهای فرهنگی با روسیه و چین راه‌اندازی می‌شود
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است