Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

 

واکنش سردار سلیمانی به نامه‌نگاری های احمدی نژاد +فیلم

صفحه اینستاگرام سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ویدئویی از سخنان وی در روز 22 بهمن را به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکایت مادر شهید مدافع حرم از لیلا حاتمی +فیلم

در پی اظهارات اخیر لیلا حاتمی در جشنواره فیلم برلین درخصوص حمایت از اغتشاشگران، مادر یکی از مدافعان حرم دادخواستی علیه این حرکت او تنظیم کرد.

رجیستری موبایل چیست و چگونه انجام می‌گیرد؟ + فیلم آموزش رجیستری و استعلام

این روزها بحث رجیستری در کشور داغ است و کمتر کسی پیدا می‌شود که نام آن را نشنیده باشد. در ادامه جزئیاتی درباره این طرح ارائه شده است.

 شعری که سفر رهبر انقلاب را طولانی‌تر کرد +تصاویر

روايتی جالب از دید و بازدید سرزده رهبر انقلاب از خانواده شهید کارکوب‌زاده در جریان سفر ایشان به قم را از نظر می‌گذرانید.

 ماجرای کمک سردار سلیمانی به محمد جواد ظریف در مذاکرات هسته‌ای + فیلم

مهمان برنامه دست‌خط شب گذشته ماجرای کمک‌ سردار سلیمانی به دکتر ظریف در روند مذاکرات هسته‌ای را روایت کرد.

"دیوار حسرت"؛ دیوار بزرگ جهان که به دست یک دیوانه ساخته شد +تصاویر

دیوار حسرت یکی از یزرگترین سازه های جهان محسوب می شود که به طور غیر منطقی و ابلهانه ساخته شده است.

ماشین‌های غول‌پیکر و عجیبی که تنها برای یکبار استفاده ساخته شدند +تصاویر

ماشین‌های غول‌پیکر و عجیبی وجود دارد که هدف از ساختن آنها تنها استفاده برای یک بار بوده است.

عکس‌العمل غیرمنتظره یک معلم به درگیری شدید دانش‌آموزان +فیلم

معلم آمریکایی پس از مشاهده درگیری شدید میان دو دانش آموز واکنش بسیار غیر منتظره‌ای از خود نشان داد.

راننده عجول پمپ بنزین را به هم ریخت +فیلم

راننده ای که برای ترک پمپ بنزین عجله داشت موجب بروز یک حادثه شد.

پاسخ آذری جهرمی به اظهارات جهانگیری درباره دهه شصتی‌ها + فیلم و عکس

 محمدجواد آذری جهرمی با انتشار پستی توئیتری به واکنش‌ها درباره سخنان جهانگیری پیرامون مشکلات دهه شصتی‌ها پاسخ داد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با بیان اینکه ایران از واردات مرغ اجداد بی نیاز شد گفت: احیا سیزده فارمِ غیر فعال تولید مرغ مادر در راستای موارد سازی و افزایش تولید در حال انجام است - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در حالی که در گذشته بیش از 90 درصد مرغ اجداد جوجه‌یک‌روزه از کشور‌های دیگر تامین می‌شد سازمان اقتصادی کوثر که مجری نگهداری و تولید آرین در کشور است اعلام کرد که ایران با دانش متخصصان از واردات اجداد از کشور‌های غربی بی نیاز شد و در زمره هشت کشور دارنده این فناوری استراتژیک قرار گرفت.

فخاری رئیس این سازمان حتی اعلام کرده است که ظرفیت صادرات به کشور‌های دوست دیگر فراهم شده است. ضریب تبدیل در مرغ آرین از 2.2 به 1.7 کاهش یافته است که با توجه به ارزانی جوجه یک‌روزه آرین نسبت به جوجه نژاد راس و سلامت بیشتر این محصول پروتئینی رقابت نژاد ایرانی را با سویه‌های وارداتی وارد مرحله جدی‌تری کرده است.

مالزی خریدار مرغ آرین ایران شد

وی در تبیین اجمالی شیوه‌هایی که منجر به کاهش ضریب تبدیل در این نژاد شده است، بیان داشت: به‌گزینی ژنتیکی و تغییر روش‌های پرورش در بخش GGP، اجداد و مرغ مادر نقش مهمی در این تحول ایفا کرد.

در سال 1400 بیش از 90 درصد بازار جوجه‌یک‌روزه کشور متعلق به سویه راس، آربوراکرز و کاپ بوده که از طریق واردات مرغ اجداد از دو شرکت بزرگ اصلاح نژادی آویاژن و کاپ تامین شده است.

نژاد مرغ ایرانی آرین یا همان لاین ایرانی پس از سال‌ها دوباره احیاء شده است، فعالان دامپروری بهره وری نژاد مرغ آرین را پایین می‌دانند، اما منتخصصان کشور می‌گویند که کار اصلاح نژادی پایان نیافته و ادامه دارد.

 ناصر فخاری، مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به عنوان مجری مرغ لاین آرین در این ارتباط  اظهار داشت: واردات دستگاه جوجه‌کشی که نقش بزرگی در تولید گوشت مرغ و تخم مرغ دارد تحریم شد و این دستگاه را دیگر به ایران نفروختند، این اتفاق باعث شد همکاران ما تصمیم بگیرند که این وابستگی را قطع کنند، لذا از دل تهدید و تحریم تلاش‌ها برای کسب خودکفایی شکل گرفت و با نوآوری و خلاقیت نه تنها دستگاه جوجه‌کشی مرغ بلکه دستگاه جوجه‌کشی بوقلمون را نیز تولید کردند و مایه خرسندی است که دستگاه ایرانی تولید شده راندمان تولید را بهبود بخشیده و در بخش خصوصی نیز مورد استقبال واقع شده است.

وی افزود: با تولید لاین مرغ آرین ضریب امنیت غذایی و استقلال اقتصادی کشور بالا رفته است و به جرأت می‌گوییم امروز تمام مرغ اجداد مورد نیاز کشور در سازمان اقتصادی کوثر تامین می‌شود و در تامین این کالای راهبردی که تولید گوشت مرغ به آن بستگی دارد دیگر نیازی به واردات از کشورهای دیگر نداریم.

فخاری ادامه داد: در راستای  به جریان انداختن اموال و دارایی‌های متروکه، راکد و یا بلااستفاده به نفع تولید، مولدسازی سیزده فارمِ غیر فعال تولید مرغ مادر، در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!