Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون محرومیت زدایی قرار گاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اولین اصل برای مشارکت قرارگاه در پروژه ها عام المنفعه و زود بازده بودن پروژه ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار سردار محمود رجبی امروز در حاشیه بازدید از مناطق محروم در بخش روداب و ششتمد سبزوار با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با توجه به نیازهای مناطق محروم در حوزه های مختلف وظیفه خود می داند که در این حوزه به کمک مردم بشتابد، گفت: پس از زلزله کرمانشاه و ظرف مدت 35 روز بیش از هشت هزار و 500کانکس با فضای داخلی 16 مترمربع تحویل مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه عمق محرومیت در برخی مناطق به گونه ای است که باید ازتمام دستگاه ها به کمک مردم این مناطق بیایند ادامه داد: قرارگاه خاتم در حوزه هایی ورود می کند که متولی خاصی نداشته، چراکه در صورت وجود متولی برای یک ماموریت و ورود قرارگاه ناهماهنگی و موازی کاری ایجاد می شود.

 

رجبی در ادامه با اشاره به اختصاص 35 سری جهیزیه به 35زوج از بخش های محروم شهرستان سبزوار تاکید کرد: ارزش ریالی هرسری از جهیزیه 10میلیون تومان است.

 

معاون محرومیت زدایی قرار گاه خاتم تالانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به اقدامات ویژه این قرار گاه در حوزه ایجاد اشتغال مناطق محروم، عنوان کرد: در راستای اشتغالزایی، 150گلخانه در استان محروم سیستان و بلوچستان احداث و راه اندازی شده است.

 

وی در ادامه به اهدای 14هزار جهیزیه و ساخت 1500مدرسه در کشور اشاره کرد و گفت: ورود قرارگاه خاتم به پروژه های عمرانی به این معنا نیست که دیگر شرکت ها قادر به انجام آن نیستند.

 

رجبی همچنین از ساخت پنج مدرسه و پنج خانه عالم در روستاهای محروم سبزوار خبرداد.

انتهای پیام/