Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@22:04:05 GMT

برخورد مرگبار پژو به تیر چراغ در مرند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۴۷۲۸

حوادث رکنا: برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 با تیر چراغ برق منجر به کشته شدن 2 تن از سرنشینان آن شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ کاظم دهقانی، رئیس پلیس Police مرند در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف، بلافاصله گشت پلیس راه مرند، ماموران انتظامی و اکیپ امدادی برای بررسی موضوع در محل حادثه Incident اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از بررسی محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 با تیر چراغ برق کنار جاده برخورد کرده که در اثر این برخورد، راننده و سرنشین آن به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند.
رئیس پلیس مرند در پایان با بیان اینکه کارشناسان، علت اصلی تصادف Crashرا عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند از رانندگان خواست؛ قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟

تین نیوز

استاندار فارس ضرب الاجلی برای نصب دوربین های نظارتی در آزادراه اصفهان شیراز تعیین کرده است اما آیا این دوربین ها به توانمندی های شرکت های دانش بنیان داخلی که دوربین های آنها می تواند تلفات را 50 درصد و تصادف های مرگبار را تا 85 درصد کاهش دهد توجهی شده است؟

اتوبان اصفهان شیراز یک آزادراه تازه تاسیس است که هنوز دوربین های کنترلی و نظارتی برای آن تامین و نصب نشده است. به همین دلیل این اتوبان گاهی به جولانگاه متخلفانی تبدیل می شود که با سرعت های بالای 150 کیلومتر و 170 کیلومتر و حتی بیشتر در این محور تردد می کنند.

نبود دوربین های نظارتی در آزادراه اصفهان شیراز تصادف های مرگباری در این اتوبان رقم زده است و بیم آن می رود که تعداد این تصادفات در آینده بیشتر شود.

در فیلمی که در ادامه می بینید به این موضوع پرداخته ایم.  

آقای ایمانیه استاندار فارس خواستار تسریع در نصب دوربین های نظارتی شده و در این مورد ضرب الاجلی تعیین کرده است. سوال اینجاست که آیا از توان شرکت های دانش بنیان داخلی برای برطرف کردن نیاز آزادراه اصفهان شیراز به دوربین های نظارتی استفاده می شود؟


 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد