Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار گفت: تقویت باورهای دینی توسط ورزشکاران و جوانان می‌تواند زمینه‌ساز شکست توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان شود. ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری عصر امروز در مجمع سالیانه کوهنوردان بیله‌سوار اظهار داشت: در عرصه کنونی که دشمنان با ترفندها و توطئه‌های مختلف در قالب جنگ نرم به دنبال ایجاد تزلزل در پایه‌های نظام هستند ورزشکاران به عنوان افسران جنگ نرم رسالت مهم و حساسی بر عهده دارند و انتظار می‌رود در این زمینه به شایستگی عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ترویج و توسعه ورزش را در جامعه ضروری دانست و بیان کرد: توسعه ورزش می‌تواند زمینه‌ساز سلامت هر چه بیشتر در جامعه شود که به ویژه ورزشکاران باید با تقویت باورها و اعتقادات دینی در مقابل دشمنان ایستادگی کنند چرا که تقویت این باورها زمینه‌ساز حفاظت از ورزشکاران در برابر توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان افزود: در عرصه کنونی دشمنان با رواج بی‌حجابی و بدحجابی، مواد مخدر، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای به دنبال نفوذ در بین جوانان هستند که تقویت باورهای دینی توسط ورزشکاران و جوانان می‌تواند زمینه‌ساز شکست توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان شود.

اختری مبارزه با جنگ نرم دشمنان را ار مهمترین ثمرات و اثرات مثبت گرایش به فعالیت‌های ورزشی و توسعه ورزش در جامعه دانست و تصریح کرد: گرایش هر چه بیشتر مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان به فعالیت‌های ورزشی می‌تواند آنها را از آسیب‌های اجتماعی که دشمن در صدد ترویج آن در بین جوانان است محافظت کند.

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار با تاکید بر تشکیل هیئت‌های قرآنی ویژه ورزشکاران در شهرستان بیله‌سوار گفت: باید در زمینه آسیب‌شناسی مشکلات و معضلات اجتماعی توسط گروه‌های ورزشی و نیز تقویت مساجد در قالب حضور در مراسمات و محافل مذهبی همچون نمازهای جمعه و جماعات برنامه‌ریزی لازم و اساسی انجام شده و این امر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از این پس فقط ورزشکارانی که دارای شناسنامه ورزشی، کارت بیمه ورزشی و در فهرست ورزشکاران دارای سوابق و سازمان یافته قرار داشته باشند اجازه دارند در پیست اسکی شیرباد فعالیت کنند.
علیرضا تاج فیروز  افزود: بر اساس این تصمیم، پیست اسکی شیرباد در زمره اماکن ورزشی قرار داشته و تابع قوانین و مقررات اماکن ورزشی خواهد بود. 
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اجرای این طرح در راستای حمایت از مجموعه پیست اسکی و جلوگیری از اتفاقات همچون بهمن ماه سال گذشته است.
تاج فیروز افزود: خود مسئولان پیست باید نظارت کنند تا ورزشکاران سازمان یافته در پیست حضور یابند و در غیر این صورت دادستانی گلبهار ورود خواهد کرد.
وی گفت: جاده ورودی به پیست هم از شرایط مطلوبی هنگام بارندگی برخوردار نبوده و خطر آفرین است.

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان