Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@19:26:32 GMT

واژگون شدن پراید در اتوبان همت

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۴۸۴۵

زن و مردی که سرنشینان پراید بودند، پس از واژگونی پراید، داخل خودرو محبوس شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساعت 13:17 امروز واژگونی خودروی سواری در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت، نرسیده به خیابان پارسا به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 100 را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبرز کافی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزام شده به محل حادثه، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید با دو نفر سرنشین حین حرکت در مسیر، به علت نامشخصی واژگون شده و کاملاً بر روی سقف قرار گرفته بود.

وی افزود: هر دو سرنشین این وسیله نقلیه دچار مصدومیت شده و پیش از رسیدن نیروهای عملیاتی، با کمک رانندگان خودروهای عبوری از اتاقک خودرو سواری خارج شده بودند.

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از قطع جریان برق خودرو و ایمن‌سازی محل حادثه، علائم هشداردهنده را در مسیر نصب کردند و مصدومان (آقا و خانم 60 و 55 ساله) را در اختیار کادر پزشکی اورژانس قرار دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای عملیاتی پس از بازگرداندن خودروی سواری به حالت اولیه با کمک جرثقیل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان راهور دادند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم

مصطفی حیدری مسئول اورژانس پیش بیمارستانی بروجن گفت: برخورد سواری سمند و سواری پارس در خیابان فردوسی (بلوار ساحلی) ۷ مصدوم برجای گذاشت. 

بیشتر بخوانید

وقوع حادثه رانندگی در فارسان

وی افزود: مصدومان این حادثه بعد از انجام اقدامات اولیه اندادی مناسب جهت درمانی تکمیلی به بیمارستان ولی‌عصر (عج) منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • حادثه رانندگی در بروجن
  • حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم
  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی