Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - پاریسن ژرمن، صدرنشین لیگ ۱ فرانسه با انتشار بیانیه ای، آخرین وضعیت مصدومیت نیمار را تشریح کرد.
به گزارش وبسایت نود، نیمار عمل جراحی روی پشت پای آسیب دیده خود را با موفقیت پشت سر گذاشت اما برای شش هفته از میادین فوتبال دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم برزیلی برای عمل جراحی به خانه خود بازگشت. عملی که فصل جاری را برای او به پایان رسانده و البته حضور او در جام جهانی را نیز در هاله ای از ابهام قرار می‌دهد.

پیش از این زمان دقیقی از سوی پی اس جی برای دوران نقاهت نیمار اعلام نشده بود اما حالا گفته شده او به شش هفته استراحت مطلق نیاز دارد. در صورتی که همه چیز مطابق انتظار پیش رود، نیمار شانس اندکی برای حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، که در روز ۲۴ آوریل آغاز می‌شود، خواهد داشت؛ البته اگر پاریسن ژرمن بتواند به مراحل بعد صعود کند.

در بیانیه پاریسن ژرمن می‌خوانیم:

عمل جراحی که با مسئولیت دکتر رودریگو لاسمار انجام شده بود، با موفقیت طی شد و دوران نقاهت بلافاصله زیر نظر همین پزشک آغاز شده است. در شش هفته آینده گزارشی از روند بهبود او تهیه خواهد شد تا زمان دقیق بازگشت وی به تمرینات مشخص شود.

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)

گل بارکولا به لوآور را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد