Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هادی پژوهش جهرمی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان لامرد افزود: پیامبران و ائمه معصومین (س) بر این نکته اخلاقی تاکید داشته اند که همواره باید کارنامه خود را ارزیابی کرد و مسئولان باید بررسی کنند که چقدر در خدمت به مردم موفق عمل کرده اند و نواقص ها را رفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند، گفت: مردم از عملکرد مدیران ناراضی می شوند ولی از عملکرد نظام ناراضی نیستند چرا که آنان برای حفظ انقلاب جانشان را فدا کرده اند.
معاون استاندار فارس گفت: در ناآرامی های دی ماه امسال، مردم متوجه تلاش جریان های خارجی و دستگاه های جاسوسی دشمن برای موج سواری از وضعیت شدند و از این رو، مردم با حضور خود در راهپیمایی تاکید کردند که اجازه موج سواری به بیگانگان را نمی دهند.
پژوهش جهرمی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، معنادار بود و ملت ایران با حضور در این راهپیمایی اعلام کرد که از یک طرف به قانون اساسی و اعتقادات و رهبری وفادار است و از سوی دیگر به مخالفان و دشمنان نظام اسلامی پاسخ قاطعی دادند.
معاون استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شهرستان لامرد پتانسیل های و ظرفیتهای زیادی دارد که بقیه استان را پوشش دهد و این شرایط می تواند باعث گشایش در زمینه های اقتصادی و معیشی برای مردم شود.
وی گفت: باتوجه به شرایط استراتژیک لامرد و وجود منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد، منابع گازی، نزدیکی به دریا و مزیت های دیگر نیز لامرد می تواند نگین اقتصادی استان فارس باشد که باید همگی با وحدت و همدلی در این مسیر تلاش کنیم.
در این آیین، حسین شبانی نژاد به عنوان فرماندار شهرستان لامرد معارفه و از خدمات سه ماهه محمد اسدالهی در این مسئولیت تقدیر شد.
طی حکمی از سوی وزیر کشور، حسین شیبانی نژاد به عنوان فرماندار شهرستان لامرد در استان فارس منصوب شد.
در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به حسین شیبانی نژاد آمده است: به موجب این حکم و به پیشنهاد استاندار فارس به مدت چهارسال به عنوان فرماندار لامرد منصوب می شوید.
این حکم افزوده است: امید است با اتکال به خداوند متعال در چارچوب وظایف مصوب و در جهت تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب موفق باشید.
پیش از این محمد اسداللهی سرپرست فرمانداری شهرستان لامرد بود که از سمت خود استعفا داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس پیشتر با اشاره به استعفای محمد اسداللهی سرپرست فرمانداری شهرستان لامرد گفت: استعفای وی هیچ دلیلی جز تالمات روحی ناشی از فوت فرزندش ندارد.
ریاست مرکزآموزش علمی – کاربردی لامرد و شهردار لامرد از جمله سوابق حسین شیبانی نژاد فرماندار جدید شهرستان لامرد است.
شهرستان لامرد در 320 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
9873/2027
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • عملکرد تیم خبری مهر در گیلان راضی کننده است
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند