Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، پیرو اخبار منتشر شده مبنی بر یافتن و انتقال جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده، کوهنوردان اعزامی عضو گروه تجسس که هم اکنون در محل سانحه در ارتفاعات دنا حضور دارند، در بین قطعات هواپیما، موفق به یافتن دو قطعه شده‌اند که مطابق با آموزش‌های ارائه شده، احتمال قوی می‌دهند این دو قطعه، جعبه سیاه هواپیما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بلاغ، سازمان هواپیمایی کشوری اصالت تصاویر منتشر شده از جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده ATR را تأیید نکرد و اعلام کرد: با توجه به اظهارات گروه تجسس، تاکنون امکان انتقال تصاویر از قطعات یافته شده ممکن نبوده است.  بیشتر ببینید: جعبه سیاه هواپیما ۱۴ روز پس از سقوط +عکس
طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، پیرو اخبار منتشر شده مبنی بر یافتن و انتقال جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده، کوهنوردان اعزامی عضو گروه تجسس که هم اکنون در محل سانحه در ارتفاعات دنا حضور دارند، در بین قطعات هواپیما، موفق به یافتن دو قطعه شده‌اند که مطابق با آموزش‌های ارائه شده، احتمال قوی می‌دهند این دو قطعه، جعبه سیاه هواپیما باشد.
تا زمان انتقال قطعات و شناسایی آن توسط تیم تخصصی بررسی سانحه، امکان تأیید رسمی یافتن جعبه سیاه از طرف سازمان هواپیمایی کشوری ممکن نیست.
همچنین این سازمان اصالت تصاویر منتشر شده از جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده را تأیید نکرده و با توجه به اظهارات گروه تجسس، تاکنون امکان انتقال تصاویر از قطعات یافته شده ممکن نبوده است.
با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، قطعات در روز آتی به مرکز هدایت عملیات تجسس و نجات منتقل خواهد شد و در حضور مقام قضایی ذیصلاح و نماینده گروه بررسی سانحه تحویل گرفته می‌شوند اطلاعات رسمی پس از ارزیابی قطعات توسط مقامات قضایی و گروه بررسی سانحه اعلام خواهد شد.
سازمان هواپیمایی کشوری امیدوار است پس از تایید اصالت قطعات، تسریع قابل توجه در فرایند بررسی سانحه و کشف علل این رویداد حاصل شده و نتایج بررسی‌ها به سرعت در اختیار مقامات مربوطه و عموم مردم قرار گیرد.
  کد مطلب: 353136 مرجع : فارس 

از دپوی 500 هزار تن برنج در شالیکوبی‌های مازندران تا قبضه برنج‌فروشی‌ها توسط مافیای واردات

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

تحقق شعار «غذای سالم، زندگی سالم» با تولید محصولات ارگانیک/ رونق کشاورزی بدون کود شیمیایی

تحویل 50 واحد مسکونی تعهد مازندران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تا اردیبهشت 97/ کانکس روستاها تامین شده است

4 بانده شدن محور سوادکوه و دغدغه‌های فنی آن

تلاش برای نابودی کانون بدبختی‌های کشور

    اصالت تصاویر جعبه سیاه ATR سانحه دیده تأیید نمی‌شود افزایش ۲۱ هزار تومانی قیمت سکه تومان‌کوین! تحریم‌‎ها را دور می‌‎زند؟ جنگ لفظی تجاری بین اروپا و آمریکا بالا گرفت خبر وزیر نیرو از تصمیم گیری‌ها درباره موضوع آب شرط فروش ارز در صرافی‌های مجاز چیست؟ گرانی طلا بدنبال ترس بازار از جنگ افروزی تجاری آمریکا شرط افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن چیست؟ از تعیین تکلیف سپرده‌گذاران فرشتگان چه خبر؟ امسال نفت گران می‌شود؟ ایران ۶ ماهیگیر هندی را آزاد کرد پاداش به گزارش‌های مردمی تخلفات تاثیر خروج آمریکا از برجام در صادرات نفت ایران افزایش قیمت طلا به دنبال ترس از تصمیم ترامپ توقف خرید و فروش‌های خیابانی ارز با حقوق مشروع کارمندی می‎توان خانه ۵۰ میلیاردی خرید؟ فروش دلار ۴۷۰۰ تومانی در بازار غیر رسمی تعرفه واگذاری تلفن همراه گران می‌شود؟ کاهش صادرات نفت ایران با خروج آمریکا از برجام سکه و دلار مقابل هم ایستادند!  

گرانی طلا بدنبال ترس بازار از جنگ افروزی تجاری آمریکا

امسال نفت گران می‌شود؟

دستگاه تصفیه آب خانگی بخریم یا نه؟

واردات بی‌رویه پارچه‌های خارجی صنعت نساجی را با مشکل مواجه کرده است

فصل خرید تضمینی محصولات کشاورزی رسید اما نرخ‌ها نرسید!

پیش‌بینی بازار مسکن تا تابستان ۹۷

جنگ لفظی تجاری بین اروپا و آمریکا بالا گرفت

بلیت اتوبوس گران نمی‌شود

قیمت نفت سقوط کرد

تریلیاردر شدن برخی مسئولان یعنی تقلب در کار

 

وزیر اقتصاد در یک قدمی استیضاح / عقب‌نشینی بانک مرکزی از سیاست‌کاهش سود سپرده بانکی/ شکست تصمیمات اقتصادی دولت/ عاقبت تعیین دستوری نرخ سود و تورم

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس صبح امروز برخی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه شتافتند.

وی ادامه داد: این حادثه در طبقه همکف یک ساختمان ۲ طبقه به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع رخ داد که آسیب جانی نداشت و خسارات فراوانی به بار آورد.

سمیعی افزود: برای امداد رسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودرو امدادی از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که ضمن مهار آتش سوزی از سرایت آتش به واحدهای اطراف جلوگیری شد.

وی گفت : کارشناسان آتش نشانی در حال علت یابی حادثه و برآورد میزان خسارت وارده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • لوازم یدکی رنو
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • آمریکا: برنامه‌ای عملی برای حفاظت از جان غیرنظامیان در رفح دیده نمی‌شود
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی