Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- وزير نفت گفت: در سفر رييس جمهوري اسلامي ايران به هند، 2 طرف درباره چارچوب کلي توسعه ميدان گازي «فرزاد بي» توافق داشتند و اميدواريم درباره جزييات نيز يک نظر حاصل شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، «بيژن زنگنه» شامگاه شنبه در حاشيه نخستين جايزه سرآمدي و بهبود مستمر صنعت نفت درباره واگذاري توسعه لايه نفتي پارس جنوبي به شرکت «مرسک» دانمارک افزود: شرکت مرسک با توتال فرانسه ادغام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراين به اين راحتي توسعه لايه نفتي را به توتال واگذار نمي کنيم.
وي در جمع خبرنگاران درباره آغاز ساخت خط لوله گاز تاپي در افغانستان که رقيب صادرات گاز ايران به شمار مي رود، گفت: درباره آن پيش تر صحبت کرده‌ايم و بعيد مي دانم (اين طرح) اجرا شود اما هر وقت اجرا شد درباره آن حرف مي زنيم.
** استخدام آبدارچي در زيرمجموعه صندوق بازنشستگي نفت
زنگنه درباره ادعاهاي مربوط به استخدام آبدارچي به عنوان مديرعامل و عضو هيات مديره يکي از زيرمجموعه صندوق بازنشستگي نفت بيان داشت: اين موضوع امکان ندارد و مي‌توانيم آن را از نظر حقوقي پيگيري کنيم.
وي درباره ترانزيت نفت عراق از طريق ايران با توجه به راه اندازي دوباره خط انتقال نفت عراق به بندر جيهان ترکيه گفت: ترانزيت نفت عراق از مسير ايران منتفي نشده است.
به گفته وي، آزمون استخدامي وزارت نفت بدون شک در سال 1396 برگزار نمي شود.
به گزارش ايرنا، 16 شرکت در نفت حائز جايزه سرآمدي شدند که 10 شرکت تنديس بلورين، چهار شرکت تقديرنامه پنج ستاره و 2 شرکت لوح سپاس دريافت کردند.
تنديس بلورين اين جايزه به 10 شرکت نفتي شامل گاز استان اصفهان و مازندران، پتروشيمي هاي رازي، فجر، پارس، شيراز، مبين، پالايش نفت بندرعباس، پالايش گاز هاشمي نژاد و شرکت نفت و گاز پارس اهدا شد.
اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*2022*1961*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم

وزیر امور خارجه مالی در دیدار با امیرعبداللهیان با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق تاکید کرد: مالی این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم می‌کند و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان در ادامه ملاقات‌های خود در حاشیه اجلاس سران همکاری اسلامی، در دیدار با «عبدالله جوپ» وزیر امور خارجه کشور ‎مالی در خصوص آخرین وضعیت روند توسعه و گسترش روابط بین تهران و باماکو گفتگو و تبادل نظر کرد.

وی با ابراز خرسندی از سفرش به مالی و مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته تأکید کرد ما از پیشرفت روابط مثبت بین دو کشور خرسندیم.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به نگاه ویژه مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشورهای آفریقایی در برخی عرصه‌ها، بر آمادگی کشورمان برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک همکاری‌ها و توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه مالی نیز با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق تاکید کرد: مالی این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم می‌کند و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم.

وی بر تعهد، جدیت و اقدامات عملی مالی برای توسعه و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

عبدالله جوپ برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران و دومین نشست ایران و آفریقا را تبریک گفت.

کد خبر 750585

دیگر خبرها

  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • توافق مهم ایران و عربستان انجام شد | جلسه مشترک عبداللهیان و بن فرحان