Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کورش موگوئی معاون فرماندار چادگان امروز در جلسه طرح ساماندهی دام‌های شهر چادگان و رزوه، اظهار داشت: ساماندهی دام‌های شهری با توجه به تردد وسایل نقلیه و شهروندان در این دو شهر امری است ضروری که انتظار داریم مسؤولان ذی‌ربط با برنامه‌ریزی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ساماندهی دام‌های سبک و سنگین در یک محل از ورود دام‌ها به داخل شهر کاسته شده و همچنین باعث زیبایی شهر نیز می‌شود.

مدیر شبکه دامپزشکی چادگان نیز در این جلسه بیان داشت: بیش از 11 هزار دام سبک و 350 رأس دام سنگین در منازل شهر چادگان و رزوه نگهداری می‌شود که با سامان‌دهی محل نگهداری دام‌ها در بیرون از شهرها کمک شایانی به نظافت شهر و زیباسازی آن خواهد شد.

ستار داوودند گفت: جهت جلوگیری از ورود دام به شهرهای چادگان و رزوه با ایجاد محل دام در بیرون از شهر چادگان و رزوه در یک مکان به نام کوی دامداران دام‌ها به این مکان انتقال داده می‌شود که در این محل بنا به نیاز دامداران قطعه‌های هزار و 500 متری احداث می‌شود.

وی ادامه داد: هر دامدار با مراجعه به محل و گرفتن زمین به احداث دامداری اقدام کند و با گرفتن پروانه بهداشتی دام خود را با این محل انتقال دهد؛ در این زمینه شهرداری، ادارات آب، برق، گاز و راه کمک کنند تا زیرساخت‌ها فراهم شود.

مدیر شبکه دامپزشکی چادگان همچنین مطرح کرد: شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان با مشارکت دامداران این دو شهر به احداث واحدهای دامداری اقدام خواهد کرد.

داوودند عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح این است که دام‌ها از داخل شهرها به بیرون انتقال داده شود، چون ورود دام و پراکندگی در داخل شهر باعث ایجاد مشکلاتی برای شهر از جمله نارضایتی همسایگانی که دام دارند، می‌شود؛ با اجرای این طرح کلیه دام‌ها در یک مکان جمع‌آوری می‌شود.

وی در پایان ابراز داشت: دامداران با گرفتن پروانه دامداری از جهاد کشاورزی و پروانه بهداشت از دامپزشکی شهرستان می‌توانند از وام‌های اشتغال‌زایی نیز استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م

 

طرح ساماندهی دام‌های شهر چادگان و رزوه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: خودرو‌های عرضه غذا برای فعالیت نیازمند دریافت مجوز هستند و فعالیت آنها بدون رعایت اصول، علاوه بر مشکلات ترافیکی و زیست محیطی با ایجاد سد معبر در فضا‌های شهری تجاوز به حقوق شهر و شهروندان محسوب می‌شود.

علی اصغر طاهری افزود: بر این اساس، طرح ساماندهی فعالیت این مشاغل سیار با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران آغاز شده است.

معاون شهردار منطقه ۲ گفت: در این طرح مشاغل سیار که در مکان‌های نامناسب فعالیت می‌کنند به مکان‌هایی با شرایط مناسب و بدون ایجاد مشکلات ترافیکی و زیست محیطی منتقل می‌شوند.

علی اصغر طاهری افزود: رعایت قوانین و مقررات ترافیکی به‌منظور جلوگیری از ترافیک در سطح معابر، در نظرگرفتن فاصله استاندارد و مناسب نسبت به بافت مسکونی، اماکن دولتی و اداری، رعایت مقررات شهری و زیست‌محیطی و توجه به زیبایی بصری و سیمای شهر و مطلوب از‌جمله نکاتی است که همه متصدیان خودرو‌های عرضه غذا ملزم به رعایت آن هستند و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود و مجوزشان تمدید نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • آسمان‌خراش‌ها؛ قاتل یا ناجی شهرها؟
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • راهنمایی برای نگهداری و تمیزکاری آسیاب قهوه در منزل
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز