Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:02:11 GMT

صدور حکم شهردار جیرفت با 6ماه تاخیر

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۵۸۴۶

صدور حکم شهردار جیرفت با 6ماه تاخیر

جیرفت – ایرنا – سخنگوی شورای شهر جیرفت گفت: پس از 6 ماه تاخیر حکم شهردار جیرفت توسط استاندار کرمان صادر شد.

روح اله میرکهنوج شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حکم نعمت الله حسین زاده به عنوان شهردار جیرفت امروز از سوی استاندار کرمان صادر و به فرمانداری جیرفت ابلاغ شد.
وی ادامه داد: اولین برنامه کاری امروز شهردار جیرفت دیدار با فرماندار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن قدردانی از حمایت های امام جمعه و مسئولان شهرستان جیرفت اظهار کرد: امروز با روحیه همدلی بین شورا و شهردار برای برنامه های عید نوروز تلاش می کنیم.
سخنگوی شورای شهر عنوان کرد: در چهارمین جلسه رسمی شورای شهر جیرفت، شهردار این شهر با اکثریت آرا انتخاب شد.
وی تصریح کرد: شورای شهر جیرفت در یکم شهریورماه سال جاری به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و در این مدت 25 گزینه انتخاب شهردار را بررسی کرد که از این تعداد هفت نفر برنامه های خود را ارایه دادند و در نهایت نعمت اله حسین زاده به سمت شهردار جیرفت انتخاب شد.
وی بیان کرد: نعمت اله حسین زاده شهردار جیرفت دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران است که در سابقه مدیریتی خود چهار سال شهرداری عنبرآباد، هشت سال فعالیت در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و 2 سال فعالیت در بنیاد مسکن را دارد.
به گزارش ایرنا، اعضای شورای شهر جیرفت در دوره های قبل 11 نفر بوده اند که امسال به هفت نفر کاهش پیدا کرد و یکهزار و 636 نفر در این شهرستان در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که 54 نفر در شهر جیرفت و بقیه در روستاهای این شهرستان داوطلب شدند و از این تعداد 9 نفر زن و بقیه مرد بودند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/ 5054

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار توجه شهرداری به مطالبه شورا پیرامون نهضت پیاده‌روسازی و ساماندهی معابر شهری شد و گفت: لازم است پیاده‌روها مکانی برای تردد امن عابران و همه اقشار جامعه باشد تا هیچ کس آسیب نبیند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، فاطمه اشدری صبح امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین درباره لایحه شهرداری مبنی بر مجوز ساخت در اراضی قولنامه‌ای با کاربری‌های عمومی در اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: اگر شعارمان بر مبنای عدالت در توسعه خدمات شهری است باید کاربری‌های فرهنگی، ورزشی و فضای سبز را در تمام نقاط شهری با اولویت نواحی کمتر برخوردار ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد انسان‌محوری و عدالت خدمات‌شهری دو نکته مهمی است که در بودجه امسال بر آن تأکید داشتیم و باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: می‌توانیم امتیازاتی برای زمین‌هایی که کاربری عمومی دارند در نظر بگیریم و با مالکان آن‌ها توافقاتی را داشته باشیم تا مالکان به حق خود برسند.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: با آزاد شدن بعضی زمین‌ها سرانه‌های فرهنگی و ورزشی در این منطقه تأمین و حفظ شود، با این رویکرد می‌توان نسبت به تأمین منابع زمین با کاربری‌های عمومی مورد نیاز در مناطق مشابه از جمله شهرک مهدیه و نواحی منفصل پاسخگو بود.

اشدری بر لزوم توجه مدیریت شهری به موضوع مناسب‌سازی و توجه به حضور بی‌دغدغه افراد توان‌خواه در شهر تأکید کرد و ادامه داد: به‌رغم تمام تذکرات اعضای شورا پیرامون این موضوع مهم توجه جدی به آن نمی‌شود و پیشنهادات عملیاتی مشاور شهردار در امور مناسب‌سازی که پس از بازدید میدانی برای رفع موانع ارائه می‌شود در بیشتر موارد محقق نمی‌شود.

وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود در یکی از جلسات صحن شورا مشاور شهردار در امور مناسب‌سازی حضور داشته باشد تا موارد و پیشنهادات را از زبان وی بشنویم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار توجه به اجرای مطالبه شورا پیرامون نهضت پیاده‌روسازی و ساماندهی معابر شهری شد و گفت: لازم است پیاده‌روها مکانی برای تردد امن عابران و همه اقشار جامعه باشد، هیچ کس آسیب نبیند و رفاه حال و امنیت آسیب‌مندان لحاظ شود.

اشدری با تأکید بر لزوم حضور مستمر شهردار قزوین در جلسات صحن شورا ادامه داد: حضور شهردار قزوین سبب خواهد شد تا مطالبات ضروری مردم سریع‌تر و مؤثرتر محقق شود و این موضوعی است که در دوره شهرداران قبل اتفاق می‌افتاد و برای شهروندان اثربخش و ملموس بود.

کد خبر 751373

دیگر خبرها

  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد