Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@01:41:59 GMT

ایجاد اصلاحات در آیین دادرسی کیفری

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۰۵۹۳۳

ایجاد اصلاحات در آیین دادرسی کیفری

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در حاشیه ی جشن شصت و پنجمین سالگرد استقلال کانون وکلای دادگستری در اهواز، از تلاش جهت ایجاد اصلاحاتی در آیین دادرسی کیفری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، حجت السلام ناصری نژاد عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، در جشن شصت پنجمین سالگرد استقلال کانون وکلا در خوزستان، اعلام نمود: با توجه به انتقاد شدید وکلا از تبصره ماده ۴۸ آیین دادرسی کیفری، اینجانب شخصا" با همکاری کانون وکلای خوزستان طرح اصلاح این ماده را تهیه و تقدیم خواهیم نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطابق این ماده در پرونده های امنیتی و جرایم سازمان یافته صرفا" وکلای مورد تایید قوه قضاییه حق دخالت در مرحله مقدماتی تحقیقاتی را دارند.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جبهه اصلاحات: پاسخ ایران به اسرائیل مشروع بود

آفتاب‌‌نیوز :

آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات ایران و دبیرکل حزب اتحاد ملت در مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: اسرائیل با حمله به سفارت ایران در سوریه، به دنبال گسترش جنگ و خلاصی خود از باتلاق غزه و محکومیت وسیع جنایاتش در آن باریکه بود.

منصوری در مطلب خود تاکید کرده است که پاسخ ایران به لحاظ حقوقی مشروعیت داشت. زین پس نیز در چهارچوب منافع ملی و برای بر هم زدن نقشه آن‌ها و مدیریت تنش، باید با تلاش برای حفظ انسجام داخلی و وحدت ملی در برابر تجاوز خارجی و وسواس بیشتر برای رعایت حقوق و حرمت همه شهروندان ایران و رواداری با آنها، از همه ظرفیت‌های موجود به ویژه ظرفیت‌های دیپلماتیک برای دفاع از حقوق ایران استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • اعلام موضع رییس جبهه اصلاحات در مورد بازگشت گشت ارشاد: این چه تدبیری است؟
  • مخالفت مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • رئیس جبهه اصلاحات: پاسخ ایران به اسرائیل مشروع بود
  • راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • زلنسکی: بدون کمک آمریکا، شانس پیروزی نداریم
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان