Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خوزستان، گفت: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خوزستان بهترین اقدام در جهت تحقق اهداف آموزشی و تربیتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، آیین پایانی دهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان خوزستان در دزفول، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی حسینی مدیر کل دفتر امور مجلس و استان‌ های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در سالن مجتمع فرهنگی شهرستان دزفول برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌ الاسلام حسینی در این مراسم اظهار کرد: همه ما مسئول تربیت فرزندان خود و آینده سازان این مملکت هستیم.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان این جشنواره، افزود: مدیران فرهنگی و هنری تکلیف بیشتری نسبت به تربیت آینده سازان جامعه دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز تصریح کرد: اگر تئاتر کودک و نوجوان را با اندیشه‌ای نو رشد دهیم در بارور کردن اندیشه، خردورزی و ایجاد جامعه‌ای بر مبنای اصول اخلاقی و دینی موفق خواهیم بود.

محمد جوروند افزود: آموزش را باید از کودکی و نونهالی آغاز کرد که رویکرد برگزاری چنین جشنواره‌ای در تحقق این امر موثر است.

جوروند اظهار امیدواری کرد: تا سال آینده حمایت بیشتری از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی امیرعلی عموزاده را به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران منصوب کرد.

عموزاده از خرداد سال ۱۴۰۱ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود. هنوز خبری از انتصاب سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر نشده است. 

دیگر خبرها

  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • تئاتر کودک، تقابل تأثیرگذارترین رسانه با تأثیرپذیرترین مخاطب