Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه عالی قانون اساسی مصر امروز شنبه طی حکمی تمامی احکام صادره از سوی دادگاه اداری و ضرب‌الأجل درباره توافقنامه تیران و صنافیر امضا شده بین قاهره و ریاض را ملغی اعلام کرد.به گزارش بلاغ، همزمان با سفر «محمد بن سلمان»، ولی عهد عربستان سعودی به قاهره، دادگاه عالی قانون اساسی مصر رأی به لغو تمامی احکام صادره علیه توافقنامه «تیران و صنافیر» و اجرایی شدن آن داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادگاه عالی قانون اساسی مصر امروز شنبه طی حکمی تمامی احکام صادره از سوی دادگاه اداری و ضرب‌الأجل درباره توافقنامه تیران و صنافیر امضا شده بین قاهره و ریاض را ملغی اعلام کرد.

روزنامه الاهرام در سایت خود نوشت که طبق این حکم توافقنامه امضا شده با عربستان که بر انتقال مالکیت دو جزیره تیران و صنافیر به عربستان تأکید دارد، اجرا خواهد شد.

صدور این حکم در حالی است که محمد بن سلمان، ولی عهد عربستان سعودی فردا یکشنبه به قاهره سفر می‌کند.

آوریل سال ۲۰۱۶ در جریان سفر «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی به قاهره توافقنامه‌ای بین دو کشور درباره ترسیم مرز‌های دریایی دو طرف امضا شد که به موجب آن دو جزیره تیران و صنافیر در دریای سرخ به عربستان واگذار می‌شود که این امر جنجالی را در داخل مصر به پا کرد. کد مطلب: 353162 مرجع : فارس 

از دپوی 500 هزار تن برنج در شالیکوبی‌های مازندران تا قبضه برنج‌فروشی‌ها توسط مافیای واردات

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

تحقق شعار «غذای سالم، زندگی سالم» با تولید محصولات ارگانیک/ رونق کشاورزی بدون کود شیمیایی

تحویل 50 واحد مسکونی تعهد مازندران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تا اردیبهشت 97/ کانکس روستاها تامین شده است

4 بانده شدن محور سوادکوه و دغدغه‌های فنی آن

تلاش برای نابودی کانون بدبختی‌های کشور

    دادگاه مصر رأی به اجرای توافقنامه «تیران و صنافیر» داد کشته شدن و بازداشت ۲۱ داعشی در استان نینوی تیراندازی در نزدیکی دیوار شمالی کاخ سفید تهدید کره شمالی به «مقابله با آمریکا» بالا گرفتن تنش نفتی مصر و ترکیه سه زن یمنی در حمله هوایی عربستان به تعز کشته شدند دوره‌ای جدید از جنگ سرد بین مسکو و واشنگتن بروجردی: ترامپ آب در هاون می‌کوبد توضیح قاسمی درباره دیدار ظریف و جان کری در مونیخ پارلمان عراق بالاخره بودجه ۲۰۱۸ را تصویب کرد عملیات عفرین، تیری با دو نشان برای اردوغان وضع مالیات اجباری توسط شبه نظامیان کُرد در سوریه ایرانی‌ها به این راحتی‌ها درباره برجام مذاکره نمی‌کنند پورمختار: ۱۰۰ نماینده طرح«اعاده اموال نامشروع»را امضا کردند‌ واکنش کرملین به تمدید تحریم‌های روسیه شرکت‌های خودروسازی کشور با گران‌فروشی روی پا ایستاده‌اند هلاکت ۶ داعشی در جنوب غرب کرکوک توکلی: طرح اعاده اموال نامشروع مطالبه جدی مردم است مشکل امثال شما هستید نه جوانان دهه شصت قانون بیشتر یعنی عدالت کمتر  

سال 97 همه یارانه خواهند گرفت جز کسانی که عدم نیازشان محرز است

شهادت، مرگ حسابگرانه و معامله‌ای پر سود با خداوند است

زاکانی: دشمن به دنبال ترویج نیازهای کاذب است

ارتش یمن مقر نیروهای عربستان را در جیزان هدف قرار داد

ترامپ: سازمان تجارت جهانی یک فاجعه است!

رایگان شدن آب، برق و گاز مدارس در بودجه ۹۷

اولویت‌های توسعه فضای مجازی در سال ۹۷ بررسی شد

محورهای سفر مجدد حریری به عربستان

سوریه خواستار انحلال ائتلاف آمریکا شد

دولت یازدهم و دوازدهم؛ بهشت جاسوسی و شبکه‌سازی

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش مشکلات و دغدغه‌های اجتماعی با طرح تحول نظام آموزشی رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، ابوالفضل ابوترابی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در گردهمایی معلمان تیران کرون اظهار کرد: نظام آموزشی در شرایط فعلی پاسخگوی نیازهای جامعه و نسل جدید نیست و باید در این ساختار تحول ایجاد شود.

وی افزود: ترکیب درسی و فصل‌های کتب آموزشی برای نیازهای فردی و اجتماعی جامعه کارآمدی نداشته و کودک و نوجوان درس زندگی نمی‌آموزند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مباحث علمی و تجربی نیازهای جامعه را برطرف نکرده و نگرانی‌های اعتقادی و مهارتی به دلیل عدم ارائه مطالب مهارت‌های زندگی در جامعه ایجاد شده است.

ابوترابی ادامه داد: در طرح پیشنهادی تحول در نظام آموزشی کشور موضوعات اعتقادی و مهارت‌آموزی در اولویت قرار می‌گیرد تا دانش‌آموزان در مدت ۱۲ سال مدرسه اعتقادات خود را تقویت کرده و مهارت‌های زندگی را می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با تمرکز بر دو محور اعتقادات و مهارت‌های علمی به زندگی زندگی افراد کمک شده و در آینده می‌توانند در زندگی فردی و اجتماعی خود استفاده کند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این طرح در مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد تا پس از بررسی در کمسیون‌های تخصصی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برسی نهایی و تصویر بشود.

ابوترابی یادآور شد: کارشناسان و افراد متخصص در این حوزه همکاری خوبی داشته و سعی شده تا این طرح قوی و با سطح بالا عرضه شود.

وی با اشاره به مشارکت مردم در تأمین نیازهای آموزش و پرورش گفت: خیرین در مدرسه‌سازی و تأمین هزینه‌ها همکاری خوبی داشته‌اند که بدون همکاری آنان دولت قادر به رفع نیاز آموزشی نبود. تداوم همکاری‌ها باعث می‌شود تا تجهیزات مورد نیاز مدارس هم تأمین شود.

کد خبر 751245

دیگر خبرها

  • تأکید بارزانی بر اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • منابع مصری: مذاکرات آتش‌بس بی‌نتیجه بود/ گفت‌وگوها امروز ادامه دارد
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • چین برای اولین بار توافقنامه ادعایی 2016 دریای چین جنوبی با فیلیپین را منتشر کرد
  • منابع مصری:مذاکرات آتش‌بس بی‌نتیجه بود/گفت‌وگوها امروز ادامه دارد