Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر وجیه‌ الله چشمه سری به منظور شرکت در دوره  Travelling fellowship program for football medicin   در بانکوک پایتخت تایلند دعوت شد.

 این دوره هر دو و سه سال یکبار در سطح آسیا و از طرف AFC اجرا می‌شود بدین گونه که AFC طی نامه‌ای از کلیه فدراسیون‌های فوتبال در آسیا در خواست می‌کند که یک پزشک و یک فیزیوتراپ را به عنوان نماینده معرفی کنند تا پس از بررسی تعداد معدودی را با توجه به رزومه افراد معرفی شده  انتخاب وجهت شرکت در این دوره تخصصی که بنام Travelling felloship program for football medicin   است به کشورهای مختلف اعزام می‌کند در این دوره دکتر وجیه الله چشمه سری پزشک تیم سایپا دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به توضیح است این دوره از امروز (شنبه 12 اسفندماه) آغاز و بمدت ١٠ روز در تایلند ادامه خواهد داشت

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی (طرح مرجع و ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ و ترویج عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه) با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبان و روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از موضوعات این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

این دوره آموزشی همراه با اعطای گواهینامه و ادامه دار بودن آموزش در سطوح بالاتر (تکمیلی و تخصصی) و شرکت در عملیات‌های روشنگری و تبیین بعد از قبولی در آزمون علمی و کسب امتیاز عملی است.

اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳:۱۵ برگزار می‌شود. این دوره ۸ ساعت حضوری به همراه ۸ ساعت مجازی در سایت دانشگاه مجازی تخصصی عفاف است.

کد خبر 6088994 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا