Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بازی فصل لالیگا فردا در نیوکمپ برگزار می‌شود.


اتلتیکومادرید در سال‌های اخیر نتوانسته عملکرد خوبی در خانه بارسلونا داشته باشد.


بارسلونا و اتلتیکو مادرید فردا از ساعت 18:45 در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می‌روند تا شاید تکلیف تیم قهرمان این فصل لالیگا را مشخص کنند. در حال حاضر بارسا با 5 امتیاز بیشتر نسبت به اتلتی در صدر جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم دیگو سیمئونه در اوج است و شش بازی متوالی است که در لالیگا پیروز می‌شود. اما مثل گریزمان، اتلتی نیز آمار خوبی در سال‌های اخیر در نیوکمپ از خود برجای نگذاشته است.


به گزارش mundodeportivo، در واقع از آخرین پیروزی روخی بلانکوس در نیوکمپ، 12 سال می‌گذرد. به بیان دقیق‌تر، 5 فوریه 2006 بود که شاگردان پپ مورسیا موفق شدند تیم رایکارد که در آن بازی رونالدینیو و اتوئو را در اختیار نداشت، را سوپرایز کرده و 3-1 پیروز شوند. در آن بازی فرناندو تورس خوش درخشید و دو گل زد تا در کنار گل مکسی رودریگز، تک گل هنریک لارسن بی اثر شود. 


از آن روز به بعد، اتلتیکو مادرید 17 بار دیگر در رقابت‌های مختلف به نیوکمپ آمده و هرگز طعم پیروزی را نچشیده است. 6 مساوی و 11 باخت در کارنامه آنها ثبت شده. گرچه یکی از همین تساوی‌ها بود که حکم به قهرمانی اتلتی بالاتر از بارسا داد. فصل 2013/14 که گودین با یک ضربه سر، گل مساوی تیمش را زد و تیم دیگو سیمئونه قهرمان لالیگا شد. جالب اینجاست که اتلتی در آن فصل نیز در پایان هفته بیست و ششم، 61 امتیاز داشت!

طرفداری

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!

به گزارش ورزش سه، الهلال در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان در فصل جاری 2023-2024 در دیدار تشریفاتی خود مقابل الفتح در هفته بیست و نهم از استفاده از فناوری خط دروازه "چشم شاهین" در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سود برد.

دو تیم عصر جمعه به میزبانی الهلال در ورزشگاه کینگدوم آرنا در ریاض پایتخت عربستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر یک الهلال به پایان رسید.

بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه لوکاس زلارایان ارمنی در دقیقه 57  الفتح را پیش انداخت اما الهلال بلافاصله و با اولین حمله پس از برتری الفتح با ضربه سر بازیکن برزیلی میشل دی اولیویرا به گل تساوی رسید.

پس از گل، در مورد اینکه توپ تا چه حد از خط دروازه الفتح عبور کرده یا نه، بحث و جدل به وجود آمد، اما تکنیک چشم شاهین این بحث را در کمتر از دو ثانیه حل کرد و از طریق ساعت مچی نتیجه به داور اعلام شد: گل!

لازم به ذکر است که بارسلونا به دلیل عدم استفاده از تکنیک چشم عقاب در لیگ اسپانیا برخلاف لیگ روشن عربستان متضرر شده و به دلیل عدم احتساب گل لامین یامال به مراجع مختلف شکایت کرده است.

بارسلونا  همچنان معتقد است که "توپ در تمام محیط خود از خط دروازه عبور کرده است"، در حالی که داوران فناوری ویدیو قبل از اینکه از داور مسابقه بخواهند بازی را از سر بگیرد، تأیید کردند که "هیچ شاهدی برای اثبات این موضوع وجود ندارد".

دیگر خبرها

  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت