Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه «بسیج» قرآن و عمل به آن را احیا کرده است، گفت: دستگاه تبلیغاتی دشمن همواره درصدد مقابله با انقلاب اسلامی است، اما توفیقات انقلاب در حوزه‌های مختلف قابل کتمان نیست.به گزارش بلاغ، بیست‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و فعالان قرآنی بسیج در مجتمع فرهنگی پنج آذر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا گفت: بسیج بخشی از جامعه است که عمل به قرآن و  دستورات الهی درباره آن صدق می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج امت اسلامی است که قرآن و عمل به آن را احیا کرده است، افزود: هیچ‌کس نمی‌تواند منکر تلاش و همت بسیج در عرصه‌های مختلف دفاعی و امنیتی شود. بسیج در جنگ‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با هدف یاری دین خدا تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی با دشمن و استکبار روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید:

به سمت استفاده بیشتر از پهپاد و بالگرد می‌رویم/ اگر تمرکز نیروی زمینی نبود در مرزها با مشکل روبرو می‌شدیم

سرلشکر جعفری توجه به دستورات قرآن را موجب توفیقات بیشتر برای انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان دانست و با اشاره به اینکه دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن نتوانسته مانع توفیقات انقلاب اسلامی شود، گفت: دستگاه تبلیغاتی دشمنان به صورت گسترده به مقابله با انقلاب و کمرنگ نشان دادن دستاوردهای آن پرداخته است، اما توفیقات انقلاب در حوزه‌های مختلف از جمله سیاست خارجی و عملکرد جمهوری اسلامی در منطقه قابل کتمان نیست.

وی با بیان اینکه جوامع منطقه مدیون انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در دفاع مقدس است، خاطر نشان کرد: همه شاهد پیروزی‌های ایران اسلامی بعد از جنگ تحمیلی هستند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما در جنگ و سالهای بعد از آن شاهد نصرت الهی بوده و هستیم، تصریح کرد: چه کسی باور می‌کرد که صدام به دست خود آمریکایی‌ها از بین برود و بعد از آن نظامی در کشور عراق شکل بگیرد که شیعه سهم واقعی خود را از حکومت داشته باشد و این یعنی نصرت الهی.

وی با اشاره به اینکه ما در سوریه و عراق و یمن شاهد نصرت‌های الهی هستیم، افزود: سقوط جنگنده رژیم صهیونیستی که برای اولین بار رخ داده از این نصرت‌های الهی است. به یاری خداوند متعال همه کسانی که در حال مجاهدت و یاری دین خدا هستند یک روز در قدس شریف نماز می‌خوانند.

فرمانده کل سپاه همه دستاوردهای جبهه مقاومت را نتیجه بسیج مردم دانست و گفت: اطاعت از ولایت فقیه رمز محقق شدن آرمانهای انقلاب اسلامی و پیاده شده فرامین اسلام است.

وی با بیان اینکه برای اینکه جامعه ایران اسلامی در همه عرصه‌ها الگو باشد باید به قرآن توسل کرد و فرامین رهبری درباره توجه به قرآن را الگو قرار داد و آن را اجرا کرد، خاطر نشان کرد: در عرصه دفاعی و امنیتی الگوهای قرآنی به خوبی انجام شده اما در عرصه اجتماعی و اقتصادی به خوبی فرامین الهی اجرا نشده است.

سرلشکر جعفری در ادامه تصریح کرد: باید شکر گزار نعمت‌های الهی به ویژه نعمت ولایت فقیه باشیم. کشور دستاوردهای بسیاری دارد اما در برخی موارد باید شرم کنیم که کم کاری شده، باید برای رسیدن به وضع مطلوب تلاش بسیاری کنیم و رسیدن به آن تنها از راه فهم و عمل به قرآن ممکن است. هرچه انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف دارد و محبوبیت که در میان طرفداران حق برای کشورمان به وجود آمده مدیون خون شهدا است.

کد مطلب: 353192 مرجع : فارس 

از دپوی 500 هزار تن برنج در شالیکوبی‌های مازندران تا قبضه برنج‌فروشی‌ها توسط مافیای واردات

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

تحقق شعار «غذای سالم، زندگی سالم» با تولید محصولات ارگانیک/ رونق کشاورزی بدون کود شیمیایی

تحویل 50 واحد مسکونی تعهد مازندران در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تا اردیبهشت 97/ کانکس روستاها تامین شده است

4 بانده شدن محور سوادکوه و دغدغه‌های فنی آن

تلاش برای نابودی کانون بدبختی‌های کشور

    تاوان سنگین سیاست خارجی بن سلمان سرلشکر جعفری: «بسیج» قرآن و عمل به آن را احیا کرد پاسخی برای آقای کروبی پیشنهاد مهدی محمدی درباره طرح «اعاده اموال نامشروع» گزارش روزنامه اسرائیلی از ترور سیدحسن‌نصرالله احمد توکلی: طرح اعاده اموال نامشروع مطالبه جدی مردم است بازی سیاسی اصلاح‌طلبان با شایعه استعفای فرهاد رهبر پوتین از آمریکا مدرک خواست ایلدریم: امروز در عفرین، فردا در جای دیگری خواهیم بود! ایرادات شورای نگهبان درباره بودجه ۹۷ بررسی شد حملات توپخانه‌ای یمنی‌ها به مواضع نظامیان سعودی انفجار در شرق اوکراین پخش اطلاعیه از سوی بالگرد‌ها در غوطه شرقی دادگاه مصر رأی به اجرای توافقنامه «تیران و صنافیر» داد کشته شدن و بازداشت ۲۱ داعشی در استان نینوی تیراندازی در نزدیکی دیوار شمالی کاخ سفید تهدید کره شمالی به «مقابله با آمریکا» بالا گرفتن تنش نفتی مصر و ترکیه سه زن یمنی در حمله هوایی عربستان به تعز کشته شدند دوره‌ای جدید از جنگ سرد بین مسکو و واشنگتن  

سال 97 همه یارانه خواهند گرفت جز کسانی که عدم نیازشان محرز است

شهادت، مرگ حسابگرانه و معامله‌ای پر سود با خداوند است

زاکانی: دشمن به دنبال ترویج نیازهای کاذب است

ارتش یمن مقر نیروهای عربستان را در جیزان هدف قرار داد

ترامپ: سازمان تجارت جهانی یک فاجعه است!

رایگان شدن آب، برق و گاز مدارس در بودجه ۹۷

اولویت‌های توسعه فضای مجازی در سال ۹۷ بررسی شد

محورهای سفر مجدد حریری به عربستان

سوریه خواستار انحلال ائتلاف آمریکا شد

دولت یازدهم و دوازدهم؛ بهشت جاسوسی و شبکه‌سازی

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر پنج شنبه به همراه فرماندار سنندج و مدیرکل بهزیستی استان با حضور در منزل کیوان جعفری ضمن دیدار با این حافظ توانخواه سنندجی به گفت‌وگوی صمیمی با وی پرداخت.

در این دیدار استاندار کردستان معرفی حافظان قرآن به عنوان الگو در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی را اثرگذار دانست و اظهار کرد: اگر در جامعه به قرآن توجه جدی شود، شاهد کمترین مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

زارعی کوشا به نقش آموزه‌های قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گریزی زد و گفت: از آن جایی که قرآن در جامعه نقش بازدارندگی ایفا می‌کند با روی آوردن به کلام الهی می‌توان تمام مشکلات جامعه را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه فضای قرآنی نباید از جامعه جدا و دور شود، افزود: اگر روحیه فهم آیات قرآن در زندگی انسان ورود پیدا کند و گسترش یابد بسیاری از معضلات خود به خود کاهش می‌یابد.

استاندار کردستان در پایان این دیدار ضمن تشویق و ترغیب این جوان توانمند در زمینه قرآنی، به کیوان جعفری قول مساعد داد از هیچ حمایت و کوششی جهت هموار کردن مسیر زندگی برای توسعه قرآنی این حافظ توانخواه، از لحاظ مادی و معنوی کوتاهی نخواهد کرد.

گفتنی است؛ کیوان جعفری، ۳۲ ساله ساکن سنندج معلول ذهنی و حرکتی و حافظ قرآن این روزها به واسطه امتیاز منحصربه‌فردی که دارد مورد توجه جامعه قرآنی، استاندار کردستان و دیگر مسئولین قرار گرفت.

کیوان که دنیا را از پس آیات نورانی قرآن می‌بیند با زبان بی‌زبانی ما را به حرکت در مسیر قرآن تشویق کرده و یادآور می‌شود برای اشاعه فرهنگ قرآن در جامعه هیچ عذر و بهانه‌ای قابل قبول نیست و باید با قدرت و انگیزه پیش رفت.

کد خبر 6088553

دیگر خبرها

  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان