Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام ابراهیم بحرانی امام جمعه موقت بندر دیر پیش از ظهر شنبه در این آیین بیان کرد: در روایات از معلمان به عنوان پدران علمی و معنوی جامعه یاد شده است.

وی اظهار داشت: همانگونه که یک پدر تمامی جوانب رشد فرزند خود را در نظر می‌گیرد در مدارس نیز تمام نیاز‌های دانش‌آموزان از آموزش تا تربیت باید در کنار هم در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحرانی افزود: کار کردن با دانش آموزان نیاز به نظارت، کنترل و سعه صدر بالایی دارد و فعالیتی دقیق و تخصصی است که امروز مربیان پرورشی در مدارس در این زمینه نقش مهمی برعهده دارند.

وی گفت: یکی از خلأ‌هایی که امروز در مدارس دیده می‌شود این است که گاهی اوقات دانش‌آموزان ما از نظر علمی در سطح بالایی قرار دارند، اما در زمینه آداب ارتباط با معلمان، والدین و دوستان خود مشکل دارند که نیاز است در فضای مدرسه توجه ویژه‌ای به این مقوله شود.

امام جمعه موقت بندر دیر خاطرنشان کرد: ترویج فضای مجازی در جامعه بویژه نسل نوجوان این مهم را می‌طلبد که آموزش‌های لازم در زمینه مهارت‌ها و تکنیک‌ها خودکنترلی و مهارتی به دانش آموزان داده شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دیر نیز گفت: امور تربیتی و مربیان و معلمانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش در مدارس ایفای نقش می‌کنند.

احمد عبدالله زاده با بیان اینکه تربیت نسلی انقلابی وظیفه کنونی آموزش و پرورش است، بیان کرد: نهاد امور تربیتی بنابه نیاز‌های روز زایش‌های متعدد و شاخه‌های مختلفی دارد که وظیفه ترویج سبک زندگی اسلامی و نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب در بین نسل دانش آموز را برعهده دارند.

انتهای پیام/م

مربیان بهداشتی و تربیتی شهرستان دیر تجلیل شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۰۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از جذب اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی به‌عنوان معلم ورزش در دانشگاه فرهنگیان و حل مشکل سربازی آنها خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صادق ستاری‌فرد؛ معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به موفقیت‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف در سال‌های اخیر اظهار کرد: اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که دانش‌آموزان ما می‌توانند در آوردگاه‌های بین‌المللی مانند سایر حوزه‌ها چون حوزه‌های علمی و فناوری موفق شوند.

وی افزود: تیم‌های ملی دانش‌آموزی بعد از 6 سال وقفه تشکیل شدند و اولین تیم، تیم ملی والیبال بود که با آمادگی خوب و کادر فنی بسیار حرفه‌ای و اخلاقی حضور پیدا کردند، البته کادر تیم ملی همگی از خانواده بزرگ تعلیم و تربیت بودند و خوشبختانه بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند از سد صاحب‌نام‌ها عبور کنند و مقام نخست جهان را کسب کنند.

تیم والیبال دانش آموزی ایران قهرمان جهان شد

ستاری‌فرد گفت: پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش منجر به این شد که اتفاقات خوبی برای این استعدادهای رقم بخورد. همراهی شورای انقلاب فرهنگی و ابلاغیه رییس‌جمهور نوید بخش این است که این استعدادها که از درون نظام آموزش و پرورش رشد می‌کنند باید در درون نظام تعلیم و تربیت بمانند و از این جهت ان‌شاءالله این استعدادها به عنوان معلم بر می‌گردند و در خدمت نظام تعلیم و تربیت خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای